روای راهیان نور کاروان اراک مطرح کرد

راهیان نور فرصتی برای پیدا کردن خود واقعی

راوی راهیان نور اعزامی از اراک گفت: راهیان نور فرصتی برای پیدا کردن خودت است.
کد خبر: ۸۸۳۹۰۳۴
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۶

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی محمدرضا محمدی کرامت در جمع زائران اعزامی از اراک به مناطق عملیاتی جنوب با اشاره به مقام شامخ شهدا گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا وظیفه همگان است چراکه آنها در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل به شهادت رسیدند.

وی افزود: راهیان نور بهترین فرصت برای شناساندن شهدا برای جوانان است ما باید از این فرصت استفاده کنیم و دوران دفاع مقدس را برای نسل جوان نمایان کنیم.

راوی راهیان نور اعزامی از اراک تصریح کرد: امروز دشمنان علیه اسلام جنگ نرم را راه اندازی کرده‌اند و می‌خواهند از این راه به نقشه شوم خود دست پیدا کنند اما کور خوانده اند جوانان ایرانی در مقابل آنها ایستادگی خواهند کرد.

کرامت با اشاره به اینکه آمریکا کانون خانواده‌ها را در نظر گرفته است، گفت: کارشناسان آمریکایی به این نتیجه رسیده‌اند که زنان به عنوان تربیت کنندگان نسل آینده را بدی مورد هدف تهاجمات خود قرار دهند.

وی افزود: خوشبختانه به برکت خون شهدا است که ملت عزیز ما به پیروزی‌ها و پیشرفت‌های مکرری رسیده است پس باید برای ادای احترام و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنها به مناطق عملیاتی جنوب سفر کنیم و بیعت خود را هر ساله با آنها تحدیدی کنیم.

این راوی اعزامی از اراک تصریح کرد: جنگ آمریکا با ملت‌های مسلمان به خاطر مادیات نیست بلکه جنگ معنوی است، آنها می‌خواهند اسلام را نابود کنند و فرهنگ غرب را ترویج دهند اما کور خوانده اند با وجود جوانان شهید پرور ایرانی هیچ وقت نقشه شوم آنها عملیاتی نخواهد شد.

کرامت خاطرنشان کرد: در 500 سال گذشته 26 جنگ علیه ایران رخ داده است که یکی از آنها دفاع مقدس بود که پیروزترین و موفق ترین آنها جنگ دفاع مقدس بود که با وجود جوانان غیرتمند اسلام حتی یک وجب از خاک ایران را به دشمنان ندادند.

راوی اعزامی به اردوهای راهیان نور از اراک بیان کرد: وظیفه نسل جوان در برابر شهدا تنها حفظ کردن حجاب نیست بلکه باید تاثیرگذار باشند در همه زمینه‌ها و به طور ارشادی انجام فعالیت کنند.

این راوی اعزامی از اراک تصریح کرد: جوانان باید با بصیرت بیشتری از فضای مجازی استفاده کنند چراکه دشمن در کمین آنها نشسته است تا آنها را منحرف سازد؛ دشمنان می‌خواهند با سرگرم کردن جوانان یه فضای مجازی آنها را از خانواده‌ها و نماز و مناجات دور نگه دارد پس خانواده‌ها باید بیشتر هوشیار باشند.

وی افزود: رسانه‌ها می‌توانند در ترویج فرهنگ شهادت و تاثیرگذاری آن روی جوانان نقشه ویژه ای داشته باشند.راهیان نور به عنوان عملیات بزرگ فرهنگی است که مسئولان باید همه تلاش خود را برای برگزاری هرچه بهتر این سفر داشته باشند.

کرامت در پایان خاطرنشان کرد: جوانان سفیران آینده هستند پس حضور آنها در این جبهه‌ها و دیدن کردن از مناطق عملیاتی مهم و واجب است چراکه آنها باید به این مناطق حضور پیدا کنند و از نزدیک منطقه جنگ بازدید کنند تا رشادت‌های شهیدان را با چشم خود بینند و درک کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار