خبرهای داغ:
نماینده مجمع موسسات قرآنی استان همدان خبر داد

تربیت 250 معلم قرآنی در روستاهای همدان

نماینده مجمع موسسات قرآنی استان همدان طرح تربیت معلم قرآنی در روستاها را به عنوان روشی موثر برای مقابله با هجمه های فرهنگی دشمن معرفی کرد و ابراز داشت : در استان همدان برای این امر 250 معلم تربیت کرده‌ایم.
کد خبر: ۸۸۳۹۰۴۰
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، جواد صدیق در گردهمایی اصحاب فرهنگ و هنر استان همدان که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن در عرصه فرهنگ اظهار داشت : با گسترش شبکه های اجتماعی و ماهواره ای این تهاجم هر چه بیشتر افزایش یافته که لازم است برای جلوگیری از آن فعالیت های فرهنگی گسترده صورت پذیرد.

وی در همین خصوص به ارائه طرحی در سطح ملی پرداخت و عنوان کرد: چنانچه این طرح پیاده شود شاهد ایجاد نهضت قرآنی در جامعه می باشیم.

نماینده مجمع موسسات قرآنی استان همدان طرح تربیت معلم قرآنی در روستاها را به عنوان روشی موثر برای مقابله با هجمه های فرهنگی دشمن معرفی کرد و ابراز داشت : در استان همدان برای این امر 250 معلم تربیت کرده‌ایم.

صدیق بازآموزی معلمان روستاها را به عنوان یکی دیگر از طرح های مقابله با تهاجم فرهنگی دانست و تصریح کرد : با برگزاری همایش های آموزشی – توجیهی باید سطح معلمان حوزه قرآنی ارتقاء یابد.

وی با اشاره به ضرورت تفکیک مسابقات قرآنی روستاها با مسابقات کل کشوری تاکید کرد: در سال‌های 94 و 95 شورای قرآنی استان با وجود فعالیت های چشمگیری که داشته هیچ گونه بودجه ای دریافت نکرده که انتظار می رود به این موضوع رسیدگی شود.

وی در تشریح مشکلات فعالان حوزه قرآنی به موضوع بیمه نبودن آنها اشاره کرد و اظهار داشت : صندوق حمایت از فعالان قرآنی تصویب شده بود که متاسفانه تشکیل نشد که باید به این موضوع مورد توجه و رسیدگی شود.

نماینده مجمع موسسات قرآنی استان همدان عدم تامین تجهیزات موسسات قرآنی را به عنوان یکی دیگر از مشکلات حوزه قرآنی استان عنوان کرد و یادآور شد : باید در راستای افزایش فعالیت های قرآنی به این موضوع توجه شود.

وی با ابراز گله‌مندی از نامگذاری تالار قرآن به نام تالار همایش های بین المللی خاطر نشان کرد : بودجه این تالار از سوی مقامات و مقام معظم رهبری به عنوان تالار قرآن گرفته شد ولی متاسفانه با عنوان دیگر نامگذاری شد که این باعث جریحه دار شدن افکار جامعه قرآنی شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات