رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفت: «راهیان نور» محیطی برای ارتقای معنویت و تقوای دانشجویان است.
کد خبر: ۸۸۳۹۰۶۸
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۶
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، «داود گودرزی» رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور اظهار داشت: دانشجویان و جوانان انقلابی به صورت منسجم، متحد و هماهنگ، پای انقلاب ایستاده‌اند و به تاسی از شهدا انقلابی‌گری را دنبال می‌کنند.
 
وی افزود: ما مدیون شهدا هستیم و وظیفه داریم تا برای تجلیل از کسانی که مجاهدت کردند تا امروز در امنیت و آسایش زندگی کنیم، به این سرزمین‌ها بیاییم. این حضور ادای احترام به شهدای عزیز است.
 
گودرزی بیان کرد: حضور کاروان‌های دانشجویی در راهیان نور، تجدید میثاق با شهداست. ما باید از شهدا مدد بگیریم تا ادامه‌ی مسیر را طی کنیم. مسیری که در پیش روی ما قرار دارد، مسیری سخت است. باید به اهل بیت و شهدا متوسل شویم. 
 
وی با بیان اینکه راهیان نور، اقدامی فرهنگی و موثر است، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیداری که دست اندرکاران راهیان نور و خادمان شهدا با ایشان داشتند، فرمودند که اگر می‌خواهیم از گنجینه دفاع مقدس استفاده کنیم باید از فناوری آن بهره گیریم. راهیان نور یک فناوری است. همچنین باید فلسفه راهیان نور برای نسل جوان جدی‌تر مطرح شود.
 
رئیس سازمان بسیج دانشجویی خاطرنشان کرد: ملت ما با یک سابقه تمدنی و فرهنگی چند هزار ساله، حتما از ملت‌های دیگر در قدردانی از مجاهدین خودشان جلو خواهد زد.
 
گودرزی افزود: ما در جامعه و دانشگاه‌مان نیاز به رشد معنویت و اخلاق داریم. برای اینکه بتوانیم زمینه‌ی بهتری برای طهارت و تقوای جوانانمان ایجاد کنیم باید از محیط‌های معنوی و اخلاقی بهره گیریم که راهیان نور یکی از این محیط‌هاست.
 
وی تصریح کرد: هر چقدر در راهیان نور سرمایه‌گذاری شود جای کار دارد و جزو محدود کارهایی است که سرمایه به هدر نمی‌رود و هزینه‌ها به سرمایه تبدیل می‌شوند.
ارسال نظرات