خبرهای داغ:
مسئول کمیته پشتیبانی ستاد راهیان نور سپاه قم عنوان کرد
مسئول کمیته پشتیبانی ستاد راهیان نور سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) از اسکان و پذیرایی 7 هزار زائر راهیان نور از استان قم در سه شهر اندیمشک، اهواز و خرمشهر خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۹۰۷۰
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۹

میزبانی از 7 هزار زائر راهیان نور استان قم در سه نقطه خوزستان

ابوالفضل قدیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، با اشاره به حضور پرشور آحاد مردم از قشرهای مختلف در سفرهای نوروزی راهیان نور اظهار داشت: این یک سنت زیبا و حسنه است که مردم عزیز ما در آستانه سال نو، زندگی خود را با عطر دل انگیز و معطر فضای یادمان های شهدا گره می زنند.

وی با بیان اینکه خدمت به زائران سفر زیارتی راهیان نور، خدمت به شهدا و گرامیداشت و احیاء راه و مرام آنان است، به برنامه های کمیته پشتیبانی ستاد راهیان نور سپاه استان اشاره و ابراز کرد: این کمیته مسئولیت حمل و نقل، تغذیه و اسکان زائران بزرگوار را در سفر چهار روزه در بازه زمانی 13 اسفند 95 تا 13 فروردین 96 بر عهده دارد.

مسئول کمیته پشتیبانی ستاد راهیان نور سپاه استان قم افزود: حضور حدود 7 هزار زائر از استان قم در مناطق عملیاتی در قالب بیش از 175 دستگاه اتوبوس و توجه به موضوع حمل و نقل، تغذیه و اسکان آنان در بازه زمانی مذکور پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: البته این آمار به جز زائرانی است که با خودروهای شخصی اعزام می شوند که برای اسکان و تغذیه این عزیزان نیز پیش بینی ها و برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است.

قدیری با اشاره به موضوع اسکان زائران در سه نقطه استان خوزستان خاطرنشان ساخت: امسال اسکان زائران استان قم علاوه بر اردوگاه فرهنگی شهید زین الدین اندیمشک در شمالی ترین نقطه استان خوزستان و همچنین مرکز فرهنگی شهید حبیب اللهی اهواز، در شهر خرمشهر نیز در نظر گرفته شده است تا زائران کاروانی و خودروهای شخصی در طول سفر خود، با طیب خاطر بیشتری به زیارت یادمان های مناطق عملیاتی بپردازند.


ارسال نظرات