مصطفی برزگر
مسئول سازمان بسیج دانشجویی ایلام خبر داد؛
مسئول سازمان بسیج دانشجویی ایلام گفت: با استقبال کم نظیر دانشجویان دانشگاه های استان ایلام، در اسفند ماه سال جاری 2700 دانشجو به اردوهای راهیان نور جنوب اعزام شدند.
کد خبر: ۸۸۳۹۰۷۷
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، "محمود علیپور" مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان ایلامبا اعلام این خبر، که تا پایان اسفند ماه 2700 دانشجو از دانشگاه های سراسر استان به اردوهای 4 روزه راهیان نور جنوب اعزام می شوند، گفت: برنامه ابلاغی سازمان بسیج داشجویی در راستای اعزام به اردوهای راهیان نور 1200 نفر است، که در اسفند ماه سال جاری به دو برابراین تعداد افزایش پیدا کرده است.

وی استقبال دانشجویان بدو ورود برای حضور در مناطق عملیاتی را از جمله دلایل افزایش حجم این اعزام شوندگان دانست و اظهار داشت: برنامه راهیان نور بسیج دانشجویی با هدف آشنایی دانشجویان با فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی یادمان ها و عملیات های هشت سال دفاع مقدس هر ساله از نیمه دوم اسفند ماه آغاز و تا پایان سال ادامه دارد.

علیپور تقویت روحیه جمعی و مشارکت پذیری دانشجویان بسیجی در قالب اردوهای راهیان نوررا یکی دیگر از دستاوردهای این برنامه فرهنگی معنوی عنوان و بیان کرد:انتقال و گسترش فرهنگ دفاع مقدس در راستاي تداوم فرهنگ انقلاب اسلامي است و راهیان نور بستری است که می توانیم حيات و تداوم آن را جاودانه تر كنيم.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان ایلام با اشاره به ارزش های نهفته در بحث راهیان نور، تصریح کرد: تبیینفرهنگ سازي مبتني بر ارزش هاي اعتقادي و اخلاقي دوران دفاع مقدس، يادآوري خاطرات تلخ و شيرين آن زمان و آسيب شناسي آنها جهت بهره گيري عملي و مدیریتی، و تبیین تجارب عملی رزمندگان دوران دفاع مقدس در رویارویی با دشمن بسیار می تواند در راستای الگو گیری و الگو سازی برای زندگی امروز اثرگذار باشد.

 
ارسال نظرات