سخنران برجسته کشور بیان داشت: حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات به اعتبار و عزت ايران اسلامي در سطح جهان مي‌افزايد.
کد خبر: ۸۸۳۹۰۹۳
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، برای اولین بار یادواره ۳۰۶شهید شهرستان فریمان با سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری و با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان و خانوادهای شاهد و ایثارگر فریمان  در محل سالن اجتماعات اداره ارشاد اسلامی این شهر برگزارشد.

حجت الاسلام محمدمهدی ماندگاری در این مراسم با بیان این که قدرت واقعی در گرو اتصال به خدا به وجود می‌آید، اظهارکرد: برخی مسئولان به جای ترس از خدا از امریکا می‌ترسند، لذا پا روی پرچم آمریکا نمی‌گذارند.

وی افزود: شهدا با ایمان واقعی به خدا، اتصال به عالم غیب را چشیدند، لذا رابطه‌شان با خدا محکم‌تر شد و از هیچ قدرتی نترسیدند.

ماندگاری با بیان این که اگر دین خدا، ولی خدا و ارزش‌های دین خدا را یاری‌کنید، خدا نیز یاری‌گر انسان خواهدبود، خاطرنشان کرد: شهدا با یاری دین خدا و لبیک به فرمان ولی‌فقیه و حفظ ارزش‌های دینی، قهرمان واقعی شدند.

وی با بیان این که اجرای اقتصاد مقاومتی، حضور در راهپیمایی‌ها و انتخابات از مصادیق یاری ولی خدا در حال حاضر است اظهارداشت: حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات، به اعتبار و عزت ایران اسلامی در سطح جهان می‌افزاید.

این کارشناس مذهبی توصیه کرد: مردم در انتخابات شوراهای اسلامی و به خصوص رئیس جمهوری به افرادی رأی دهند که دغدغه ولایت و حفظ ارزش‌های اسلامی را داشته‌باشند و شایسته رئیس جمهوری نظام اسلامی باشد.

حجت الاسلام ماندگاری خاطرنشان کرد: شهدا با بذل جان و مال خود در جبهه‌ها و با قلم خود و نگارش وصیت‌نامه‌های خود دین خدا و ولی او را یاری‌کردند، اما متاسفانه امروز برخی به راحتی از بیت‌المال حقوق‌های نجومی دریافت می‌کنند که امیدواریم به سزای اعمال خود برسند.

گفتنی است، در این مراسم، تابلوی یادبود یادواری شهدای فریمان که توسط هنرمند ایثارگر، حسن نبی‌زاده، در این مراسم نقاشی شده‌بود به حجت الاسلام ماندگاری اهداشد.

در پایان از خانواده های شهدای شهرستان فریمان با اهدای تندیس یادواره تجلیل شد.
 
شایان ذکر است؛ شهرستان فریمان در دوران دفاع مقدس و بعد از آن 306 لاله گلگون کفن را در دفاع از انقلاب اسلامی و عرصه امنیت و ولایت تقدیم اسلام کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها