خبرهای داغ:
فرمانده سپاه عجب شیر در دومین مجمع عالی بسیج این شهرستان با بیان اینکه سپاه و بسیج جیره خوار و وامدار هیچ جریان سیاسی نیست، تاکید کرد: در حفظ و صیانت از نظام و دستاوردهای ارزشمند آن با هیچ فرد، گروه، جزب و جریان سیاسی معامله نکرده و در دفاع از نظام تعارف و مسامحه نخواهیم کرد.
کد خبر: ۸۸۳۹۰۹۸
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدرضا هنرور با اشاره به تفکر سازنده بسیج در دوران دفاع مقدس و پس از آن، افزود:خاستگاه و ریشه این نظام اسلامی از یک قیام طیبه آغاز شد، افزود: صفحات رنگین این انقلاب با خون شهدا رقم خورده و به بارنشسته است.

وی با بیان اینکه امروز نظام اسلامی با جنگ سخت، نیمه سخت و جنگ نرم درگیر است اظهار داشت: طبق نظر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ما الان در وسط میدان جنگ هستیم.

فرمانده سپاه عجب شیربا اشاره به افتخارات بسیج در دفاع از ارزش ها و دستاوردهای نظام گفت: بنا به فرمایش بنیانگذار شجره طیبه بسیج، اگر مسئولان از بسیجی و تفکر بسیجی غافل شوند به آتش دوزخ الهی خواهند سوخت.

وی ادامه داد: مدافع تفکر انقلابی، تفکر خودباوری و تفکری هستیم که ما را در زمینه های پزشکی، نانو و هسته ای در دنیا جزو کشورهای برتر دنیا کرده است.

وی تصریح کرد: راهبرد و رویکرد سپاه و بسیج در انتخابات دعوت به حضور حداکثری و مطرح کردن شاخص ها برای انتخاب اصلح است و بیان مصداق ها از موارد ممنوعه و خطوط قرمز سپاه بوده و در این راستا از هیچ فرد، گروه و جریان سیاسی حمایت نخواهیم کرد چراکه جایگاه سپاه بسیار بالاتر از افراد، احزاب و گروه های سیاسی است.

هنرور بیان کرد: در راستای ولایت مداری نباید نه یک قدم عقب و نه یک قدم جلوتر حرک کرد بلکه باید هم پای ولایت بوده و مواضع و فرمایشات معظم له برای همگان باید فصل الخطاب باشد.

ارسال نظرات