سردار غیب پرور در همایش خادمین شهدای خوزستان:

مردم خوزستان دین خود را به انقلاب اسلامی ادا کردند / کلیه دستگاه ها برای مشارکت در راهیان نور باید به صحنه بیایند

رییس سازمان بسیج مستضعفین از دستگاه هایی که علی رغم علاقه جوانان و آحاد مردم به برنامه های نظیر راهیان نور، برنامه ای نداشته و هزینه ای نمی کنند انتقاد نمود.
کد خبر: ۸۸۳۹۱۰۶
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹
به گزارش خبرنگار اعزامی بسیج به اهواز، سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور با حضور در اجتماع یک هزار نفر از خادمین شهدای استان خوزستان در دومین همایش آنان در سالن اجتماعات امام خامنه ای حضور یافته و به ایراد سخنرانی پرداخت.

سردار غیب پرور خوزستان را یادآور خاطرات دفاع مقدس دانسته و عنوان نمود: تمامی رزمندگان کشور که بهترین دوران زندگی و جوانی خود را در خاک مقدس خوزستان سپری نمودند به نوعی خود را اهل خوزستان می دانند. 

وی به حال و هوای یادمان های دفاع مقدس اشاره نمود و بیان کرد: زیارت این یادمان ها نفس جدیدی را به انسان منتقل نموده و زائران جان و حیات تازه ای می گیرند.

وی 23هزار شهید استان را سرمایه ای بزرگ خوانده و تاکید کرد: مردم خوزستان با ایثار و فداکاری های بی¬شمار خود دینشان را به شایستگی ادا نمودند.

جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج افزود: دشمن غدّار خبیث با تمام توان آمده بود تا این اسلام را نابود کند. لیکن آحاد ملت بخصوص مردم غیور خوزستان، جانانه مقاومت نموده و دشمن به عقب راندند.

وی با اشاره به جمله امام راحل که فرمودند: «نه خاکیان نه افلاکیان مقام شهید را نمی دانند» اظهار داشت: خدمت به شهداء توفیق بسیار عظیمی است و این لطف بزرگ الهی بایستی توام با ویژگی های نظیر معنویت و قرائت نماز اول وقت باشد.

سردار غیب پرور با تاکید بر تکریم زائران سرزمین نور و حفظ احترام ویژه به آنان گفت: هر چه از دستمان بر می آید باید برای احیای فرهنگ غنی دفاع مقدس انجام داده و شما خادمین نیز امانت دار یادمان هایی شده اید که قطعاتی از بهشت الهی می باشد لذا شما نیز جایگاه بالایی دارید.

وی دفاع مقدس را یکی از جریان سازترین وقایع اثر گذار در کشور و انقلاب خوانده و تصریح کرد: سازمان بسیج حمایت از راهیان نور را وظیفه و تکلیف خود دانسته و از تمامی فعالان، دست اندرکاران، خادمان و زایران شهدا صمیمانه تشکر و قدردانی می نماید.

رییس سازمان بسیج مستضعفین همچنین با انتقاد از برخی دستگاه ها و مجموعه ها تاکید نمود: متاسفانه گاهی دستگاه ها علی رغم پیوند صمیمانه جوانان با دفاع مقدس و علاقه آنان به برنامه های معنوی نظیر راهیان نور؛ از کوچکترین فعالیت و حمایت مادی و حتی معنوی در تقویت این راه مقدس خودداری می کنند که امیدواریم سهوی بوده و در غیر این صورت خیانت به انقلاب است.

وی در پایان پیشنهاد کرد: باید همایش خادم الشهداء و اجتماع ارزشمند شما جوانان خوب در تمام کشور اجرا گردد که این دورهم جمع شدن ها بسیار اثرگذار و پر برکت می باشد.

پیش از سخنان رییس سازمان بسیج مستضعفین؛ سردار شاهوارپور فرمانده سپاه استان خوزستان  گزارشی از فعالیت های خادمین شهداء و استقبال هزاران نفر از جوانان خوزستانی برای خدمت به زایران سرزمین نور ارایه نمود.

ارسال نظرات