خبرهای داغ:
مدیر حوزه‌های علمیه قزوین:

باور به "ما می‌توانیم" عامل اصلی دستیابی به توسعه اقتصادی

مدیر حوزه‌های علمیه قزوین اذعان کرد: اعتماد به نفس و باور به واژه "ما می‌توانیم" عامل اصلی دستیابی به توسعه اقتصادی است که باید بدان توجه بسیار داشت.
کد خبر: ۸۸۳۹۱۱۱
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶

حجت الاسلام علی عباسی مدیر حوزه‌های علمیه استان قزوین، در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون بیانات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص توسعه اقتصادی اظهار کرد: در دین مبین اسلام که کامل‌ترین ادیان است به همه نیازهای بشر و از جمله امر مهم اقتصاد توجه شده است.

وی به اصول اقتصادی تبیین شده در آیات و روایات اشاره کرد و گفت: ما باید به این آموزه‌ها عمل کنیم چرا که عدم عمل کردن به این آموزه‌ها می‌تواند راه نفوذی برای دخالت‌های دشمنان شود.

این مسئول تصریح کرد: ما باید نقاط قوت خود را افزایش دهیم و همانطور که در سیاست و قدرت نظامی یک قدرت مطرح در جهان هستیم در زمینه اقتصادی نیز به این پیشرفت دست یابیم.

مدیر حوزه‌های علمیه قزوین ادامه داد: پیشرفت در بعد اقتصادی امری ممکن است که با اعتماد به نفس و تکیه به نیروهای داخلی در آینده‌ای نزدیک محقق خواهد شد.

عباسی تشریح کرد: نوآوری های جوانان، پیشرفت‌های دانشمندان در زمینه‌های هسته‌ای، پزشکی و تولید داروهای جدید و هم‌چنین در بعد نظامی و تولید وسایل نظامی این اطمینان را به ما می‌دهد که پیشرفت در زمینه صنعتی، کشاورزی و اقتصادی نیز میسر خواهد بود.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: امروز که هر کشوری تنها به فکر پیشرفت خودش است و اقتصاد بین‌المللی در دست مستکبرین است باید روی پای خودمان بایستیم و چشم امید از کمک دیگر کشورها برداریم تا به توسعه اقتصادی برسیم.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها