مردم و مسئولان دیری پیکر مطهر مادر شهید سهراب ابراهیمی را بر دوش خود تشییع کردند.
کد خبر: ۸۸۳۹۱۱۹
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر،پیکر این مادر صبور بعد از تشییع در آستان امامزاده سید جمال الدین شهر بردستان از توابع شهرستان دیر آرام گرفت.

پیکر پاک این مادر شهید با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، بسیجیان و جمعی از مسئولان شهرستان دیر تشییع و در امامزاده سید جمالدین شهر بردستان آرمید.

در این مراسم که در شهر شهید پرور بردستان برگزار شد جمعی از مسئولان شهرستانی از جمله امام جمعه بندر دیر حضور داشتند و به مقام شامخ این مادر شهید ادای احترام کردند.

در این برنامه حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بندر دیر بر پیکر مطهر مادر بزرگوار شهید سهراب ابراهیمی نماز اقامه کرد و مردم شهرستان دیر برای آخرین بار با این بانوی مومنه و با فضیلت وداع کردند.

جانشین سپاه ناحیه دیر در حاشه این مراسم در گفتگو با خبرنگار بسیج، اظهار داشت: مادران شهدای والامقام بزرگترین افتخار و سرمایه برای ایران هستند و ما همواره قدردان چنین مادران ایثارگر و فداکار هستیم که با تقدیم فرزندان خود به نظام جمهوری اسلامی و برای دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی درس بزرگ شجاعت و ایثار را به ما یاد دادند.

سرهنگ عبدالله میرزایی تصریح کرد: امروزه اقتدار و امنیت کنونی کشورمان در سایه خون شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و رشادتها و دلاورمردیهای رزمندگان به دست آمده و باید فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروزی به ویژه جوانان انتقال یابد.

شهید سهراب ابراهیمی فرزند داراب در تاریخ 14 مهرماه سال 1340 دیده به جهان گشود و در دوران دفاع مقدس به صف رزمندگان اسلام پیوست.

این جوان بردستانی در تاریخ 20 آبان سال 1361 در دهلران توسط نیروهای عراقی براثر اصابت گلوله ترکش به فیض شهادت نائل شد.

انتهای خبر./
ارسال نظرات
پر بیننده ها