عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

سفره معیشت کارگران در نیمه دوم ماه خالی است

نادر قاضی پور با بیان اینکه سفره معیشت کارگران با حقوق های فعلی در نیمه دوم ماه خالی است، گفت: بارها اعلام کرده ایم که حقوق کارگران باید به دومیلیون و ۵۰۰هزار تومان برسد.
کد خبر: ۸۸۳۹۱۳۷
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، نادر قاضی پور با اشاره به وضعیت صنایع در کشور، اظهار کرد: صنایع در کشور از حال و روز خوبی برخوردار نیست زیرا صنعت در ایران نیمه جان است.


وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: شمار زیادی از کارخانجات و صنایع کشور هنوز در مرز تعطیلی و نیمه فعالی قرار دارند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تأکید بر اینکه سیاست های اقتصادی دولت رمق گره گشایی مشکلات کشور را ندارد، اضافه کرد: این وضعیت را نیز در حوزه صنعت باوجود اقدامات دولت در احیای صنایع و رفع موانع تولید شاهد هستیم.

قاضی پور با اشاره به وضعیت معیشت کارگران، تصریح کرد: سفره معیشت کارگران در نیمه دوم ماه خالی می شود و این حقوق ها کفاف خرج و مخارج و هزینه های زندگی را نمی دهد.

وی در مورد نگاه شورای عالی کار به افزایش ۱۰درصدی حقوق کارگران با بیان این نکته که تکلیف حقوق کارگران باید با در نظر گرفتن تورم مشخص شود، اضافه کرد: میزان تورم باید ابزار افزایش دهنده حقوق کارگران در سقف واقعی باشد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در خاتمه اظهار کرد: بارها اعلام کرده ایم که حقوق کارگران باید به دومیلیون و ۵۰۰هزار تومان برسد و این موضوع باید نهایی شود.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار