خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین از اعزام 1100 نفر از مردم شهرستان قزوین به اردوی زیارتی راهیان نور در ایام عید خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۹۱۴۰
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲

سرهنگ محرمعلی والدی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین اظهار کرد: نوروز 96، 1100 نفر از بسیجیان و مردم شریف شهرهای اقبالیه، محمود آباد، الموت و طارم سفلی، کوهین و شینقر در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیانی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: این کاروان به استعداد 16 دستگاه اتوبوس می باشد که 800 نفر در قالب کاروان و 300 نفر به صورت خود جوش با ماشین شخصی در زائر سرای صاحب الامر(عج) استان قزوین مستقر در خرمشهر، حضور پیدا می کنند.

والدی اذعان کرد: زائرین در طول مدت حضور خود که به مدت ۴ روز می باشد در سرزمین‌های نور از برخی از مناطق عملیاتی از جمله شلمچه، طلائیه، هویزه، دهلاویه، اروندکنار، معراج شهداء و سایر مناطق عملیاتی بازدید خواهند کرد.

وی راهیان نور را بهترین راه برای مقابله با تهدیدات فرهنگی و جنگ نرم دشمنان دانست و گفت: امید است که با اقدامات فرهنگی بسیار خوبی در طول سفر کاروان های راهیان نور پیش بینی شده در افزایش بار معنوی زائران موثر باشد و زائرین از این حرکت فرهنگی بهره کافی را ببرند.

 والدی با اشاره به استقبال بی نظیر اقشار مختلف مردم از اردوهای راهیان نور تبیین کرد: انس و علاقه جوانان به آرمان های انقلاب اسلامی و اشتیاق نسل جوان به آشنایی با شهدا و دوران دفاع مقدس روز به روز در حال افزایش و قابل تحسین است.

این مسئول خاطرنشان کرد: کاروان‌های راهیان نور یک حرکت عظیم فرهنگی و مقدس است و از زمانی که اعزام کاروان‌ها به این مناطق آغاز شده است فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه پر رنگ‌تر جلوه می کند.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) در پایان یادآورشد: ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم چرا که شهدا از مال و جان خود گذشتند تا کشور امنیت و آسایش داشته باشد و این اقتدار و پیشرفتی که اکنون در زمینه‌های مختلف علمی، اقتصادی، نظامی و سایر عرصه‌ها شاهد آن هستیم را مدیون ایثار و از خودگذشتگی شهدای گرانقدر هستیم.

4001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها