خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان از اعزام 350 نفر از بسیجیان و مردم شهرستان اردستان به مناطق راهیان نور در قالب 6 دستگاه اتوبوس در سه مرحله از 29 اسفند تا 8 فروردین ماه خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۹۱۶۳
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان سرهنگ2 پاسدار حسن فخرل افزود سفرهای راهیان نور به نوعي استمرار همان حركت رزمندگان به سمت جبهه هاي نبرد است، چرا كه امروز همان شور و اشتياق در دل زائران موج مي‏زند.

وی با بیان اینکه زائران شهدا هر سال با بصيرت بیشتری سفر معنوی راهیان را انتخاب می کنند، افزود: به بركت خون شهداست كه هر سال جمعيت بيشتري با دل‏هايي مالامال شور و اشتياق به سمت جبهه‏ ها حركت مي‏كنند.

حسن فخرل اظهار داشت ، اردوهای راهیان نور یکی از تاثیرگذارترین برنامه‌های فرهنگی کشور است و متذکر شد: اردوهای راهیان نور تاثیرات مثبتی بر مردم به ویژه نسل جوان دارد.

وی با بیان اینکه تلاش شده در هر دستگاه اتوبوس یک راوی و روحانی همراه زائران به مناطق عملیاتی اعزام شود، یادآور شد: راویان در اردوهای راهیان نور جانفشانی و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس را به مردم نشان می‌دهند.

فرمانده سپاه ناحیه اردستان با بیان اینکه مردم به ویژه نسل سوم و چهارم انقلاب با حضور در مناطق عملیاتی فرهنگ ایثار و شهادت را می‌آموزند، تصریح کرد: این اقدامات سبب می‌شود جانفشانی رزمندگان اسلام به فراموشی سپرده نشود.

حسن فخرل در ادامه با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی در طول اردوهای راهیان نور برای زائران برگزار می‌شود، تصریح کرد: بازدید از مناطق عملیاتی فتح المبین، فکه، اروندکنار، دهلاویه، طلائیه و شلمچه برای زائران و علاقه‌مندان برگزار خواهد شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها