خاک بهشت- 15

زائرین راهیان نور حامل پیام شهدا به جامعه هستند

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده، از زائرین راهیان نور به عنوان حاملین پیام شهدا به جامعه بشری یاد کرد.
کد خبر: ۸۸۳۹۱۶۴
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان: ولی الله ابراهیمی که به منظور بازدید از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در قالب کاروانهای راهیان نور به جنوب کشور سفر کرده است، اظهار داشت: حضور در اردوهای راهیان نور تجدید عهد و پیمان با آرمانهای شهدا و امام خمینی (ره) است.

وی افزود: یکی از دیگر از علل حضور در اردوهای راهیان نور، اطاعت از دستورات ولی امر مسلمین جهان در خصوص نقش و جایگاه راهیان نور و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده گفت: همانطور که راهیان نور یک عملیات بزرگ فرهنگی محسوب می شود، تأثیر بسزایی در مقابله با جنگ نرم دشمنان خواهد داشت.

ابراهیمی اضافه کرد: حضور راویان هشت سال دفاع مقدس، روحانیون و علما در سرزمینی که متبرک به خون های پاک شهدا است، حال و هوای خاصی به زائرین راهیان نور داده است.

وی در ادامه به آثار فرهنگی راهیان نور اشاره کرد و گفت: ترویج راه و رسم و آرمانهای شهدا، اهداف شهدا، ما می توانیم، عمل کردن به جهاد کبیر، عدم تبعیت از دشمن و اطاعت از ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) از مهمترین دستاوردهای راهیان نور می باشد.

ابراهیمی تصریح کرد: همه باید به این جهاد فرهنگی در مقایسه با دیگر عرصه‌های فرهنگی توجه بیشتری داشته باشند، زیرا اردوهای راهیان نور یک نقش درونی و نهادینه شده در تربیت نسل جدید از طریق نگرش آموزشی به ارزش‌های نظام دارد که به تغییر و تعمیق در نگرش و رفتار افراد منجر می شود، اگرچه این اردوها دارای آثار تربیتی فراوان است.

وی اضافه کرد: حرکت به سمت آینده مطلوب و دستیابی به نتایج و دستاوردهای مورد انتظار در زمینه راهیان نور، نیازمند برداشتن گام‌های اساسی، سنجیده و متوالی، مبتنی بر علم و آگاهی درباره نیاز‌های فرهنگی جامعه است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار