خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز خبر داد::1

اعزام بیش از 1000نفر از مردم شهرستان البرز به سرزمین های نور

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز از اعزام بیش از 1000نفر از مردم شهرستان البرز به سرزمین های نور(مناطق عملیاتی جنوب کشور) خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۹۱۷۹
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ علیرضا حیدری فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز  صبح امروز(چهارشنبه) در جلسه شورای فرماندهی اظهار کرد:  امسال نیز با توجه به تاکید فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص رزمایش بزرگ فرهنگی کشور شهرستان البرز نیز با لبیک به فرمان ولی امر مسلمین بیش از  1000 نفر از عموم مردم و بسیجیان شهرستان البرز را جهت بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد .

حیدری ادامه داد: اولین اعزام این عملیات بزرگ  از 28 اسفند آغاز خوتهد شد و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت. 

فرمانده سپاه شهرستان البرز ابراز کرد: امسال نیز  تمام تلاش ستاد راهیان نور سپاه امام رضا (ع) و دستگاه های اجرایی  بر این است که زائران بتوانند بدون هیچ مشکلی  لحظه تحویل سال را در کنار شهدا حضور پیدا کرده و سال خود را با یاد شهدا آغاز کنند.

حیدری در پایان خاطر نشان کرد: ستاد راهیان نور تمام تلاش خود را نسبت به  برنامه ریزی هر چه بهتر با محتوا کامل از ابتدای حرکت تا انتهای مقصد برای زائران به کار بسته است که از جمله این برنامه ها بازدید از مناطق عملیاتی شلمچه، اروند کنار، طلائیه، هویزه، پاسگاه زید و معراج شهدا و در پایان رزمایش فرهنگی که در پاداگان شهید مسعودیان تدارک دیده شده است، خواهد بود.

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار