خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه صاحب الامر (عج)استان قزوین:
مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: فرهنگ ایرانی اسلامی می‌تواند بعنوان یک پدافند در مقابله با دشمن باشد و نیز می‌تواند راه حلی برای تهاجم فرهنگی محسوب شود.
کد خبر: ۸۸۳۹۲۱۵
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴

محمد سرباز مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین پیرامون "ارزش‌های اردوهای راهیان نور" اظهار کرد: مقام معظم رهبری در خصوص راهیان نور  تکلیف را برای همه با جزئیات مشخص کرده اند و همچنین راهیان نور را به فناوری استخراج گنج تشبیه کرده اند.

وی افزود: مقام معظم رهبری اردوهای راهیان نور را ارسال دفاع مقدس و تاثیرگزاری آن بروی فرهنگ ما و اقدام مثبت فرهنگی که جوانان را به یک تفکر انقلابی برساند یاد کردند.

سرباز در خصوص تکلیف رسانه ها بیان کرد: رسانه ها باید موضوع راهیان نور را جدی بگیرند و بعنوان یک مشکل پیگیری کنند و بیایند به محتوای دفاع مقدس و محتوای فرهنگی آن بپردازند نه اینکه تنها به بعد ظاهری آن توجه شود، از این اردوها باید فرهنگ غنی دفاع مقدس استخراج شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه صاحب الامر(عج)قزوین تاکید کرد: رسانه ها باید توجه داشته باشند که اردوهای راهیان نور تنها تصویری در برابر روی آنان نیست بلکه باید به محتوا و فرهنگ جهاد و رشادت های جوانان و ایثارگران پرداخته شود.

این مسئول تصریح کرد: در این خصوص سر لوحه کار خود را باید دقت بهنشر فرهنگ قرار دهیم و برای عملیاتی کردن فرمایشان مقام معظم رهبری بکوشیم.

وی ادامه داد: رهبر معظم فرموده اند که ما کاستی‌های فراوانی در این مسیر داریم لذا تمامی مسئولین بخصوص مسئولین دولتی باید پشتیبان همه جانبه موضوع اردوهای راهیان نور باشند و موضوع را جدی بگیرند و در راس کار خود در موضوع فرهنگ قرار دهند.

سرباز تبیین کرد: فرهنگ ایرانی اسلامی می‌تواند بعنوان یک پدافند در مقابله با دشمن باشد و همچنین نیز می‌تواند راه حلی برای تهاجم فرهنگی محسوب شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در پایان این گفتگو خاطرنشان کرد: چه بسا می شود از سلاح راهیان نور در برابر  نفوذ فرهنگی استفاده شود و این موضوع با پشتیبانی همگانی مسئولین از این موضوع فرهنگی انجام می‌شود.

1007/ت30/ب

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها