فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محلات گفت: امسال 100 زائر از شهرستان محلات در قالب دو دستگاه اتوبوس ساماندهی و به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۸۳۹۲۵۴
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ دوم پاسدار علی مطلبی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محلات در نشست خبری تشریح برنامه‌های این ناحیه برای اعزام زائران این شهرستان به مناطق عملیاتی گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال 100 زائر از شهرستان محلات در قالب دو دستگاه اتوبوس ساماندهی و به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.

وی مزیبانان اردوهای راهیان نور را شهدا دانست و گفت: این اردوها نقش موثری در زنده نگه‌داشتن یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد. مقام معظم رهبری همواره نگاه ویژه‌ای به این مهم داشته و دارند و بر گسترش این فرهنگ در بین اقشار گوناگون مردم به ویژه نوجوانان و جوانان تاکید می کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محلات تصریح کرد: هدف ازاین اعزام زائران به مناطق عملیاتی، انتقال تجربیات نسل قدیم به نسل جدید در دفاع مقدس است، نسل جوان که اکثر جامعه را تشکیل می‌دهند با این نوع از رشادت ها، فداکاری ها و جنگاوری‌هایی که رزمندگان انجام داده‌اند آشنا و از نزدیک شرایط آن دوران را حس می‌کنند.

سرهنگ دوم پاسدار مطلبی با اشاره به اینکه اقتدار امروز کشور را مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهیدان هستیم، گفت: آنچه که امروز شاهد آن هستیم، جایگاه و اقتدار امروز ایران در منطقه و جهان دارد به برکت خون شهدای ایران اسلامی است که برای حفظ آرمان‌های انقلاب تا پای جان ایستادند و زیر بار ظلم و ذلت نرفتند.

وی دفاع مقدس را گنجینه ای تمام نشدنی دانست و گفت: در همین جنگ تحمیلی اوج خباثت دشمنان مشخص شد زمانی که رزمندگان حلبچه را گرفتند مردم به استقبال آنها رفتند اما، دیکتاتور عراق دستور حمله شیمیایی به این شهر را صادر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات