نماینده سابق مجلس در گفتگو با «بسیج»:

تفاوت دریافتی پزشکان و پرستاران درطرح تحول سلامت؛عامل نارضایتی ها

خسروی سهل آبادی گفت: طبیعی است که تأمین هزینه های کلان پرداخت حقوق در دراز مدت مشکل ایجاد خواهد کرد. پرستاران به تفاوت زیاد حقوقشان با پزشکان اعتراض کردند.
کد خبر: ۸۸۳۹۲۶۱
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰

اختلاف دریافتی بین پزشکان و پرستاران در طرح تحول سلامت؛ عامل نارضایتی هاابوالقاسم خسروی سهل آبادی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به چالش ها و نواقص طرح تحول سلامت اظهار داشت: طبق قانون اساسی بهداشت و درمان و آموزش مردم یک وظیفه حاکمیتی است که باید به آن رسیدگی شود.

وی افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری اگر کسی بیمار شد به جز رنج بیماری نباید رنج دیگری داشته باشد لذا دولت باید وظیفه خود را به درستی انجام دهد این مسئله مطالبه رهبری و حق مردم است که مشکلات درمانی هرچه سریعتر مرتفع شود.

سهل آبادی گفت: طرح تحول سلامت در ابتدا شروع خوبی داشت و رویکرد آن کاهش هزینه های درمانی بود که از جیب مردم پرداخت می شد. اما اتفاقات بدی در نحوه پرداخت ها در وزارت بهداشت و درمان به وجود آمد.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: طبیعی است که تأمین هزینه های کلان پرداخت حقوق در دراز مدت مشکل ایجاد خواهد کرد. پرستاران به تفاوت زیاد حقوقشان با پزشکان اعتراض کردند.

نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی متذکر شد: طرح تحول سلامت با این روند فعلی در نهایت برای دولت بحران ایجاد می کند کمااینکه در حال حاضر نیز با مشکلات جدی روبروست.


ارسال نظرات