خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین:

تکیه بر نقاط قوت مهم‌ترین راهکار برای دستیابی به توسعه

مسئول نمایندگی ولی ‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین اذعان کرد: تکیه بر نقاط قوت مهم‌ترین راهکار برای دستیابی به توسعه اقتصادی است و این به معنای قطع رابطه با سایر کشورها نیست.
کد خبر: ۸۸۳۹۲۶۵
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹

حجت‌الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت صاحب‌الامر(عج) قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون بیانات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص توسعه اقتصادی و راهکارهای دستیابی به این مهم اظهارکرد: راهکار اصلی دستیابی به توسعه اقتصادی در کلام خود مقام معظم رهبری کاملا مشهود بود.

وی تکیه بر نقاط قوت خود را مهم‌ترین راهکار عنوان کرد و ادامه داد: همانطور که در قرآن نیز آمده است و مقام معظم رهبری نیز بدان اشاره نمودند، وقتی ما خود را قوی کنیم دشمن جرات رویارویی و مقابله با ما را نخواهد داشت.  

این مسئول ضمن اشاره به بیانات رهبری و توانمندی‌های کشور در ابعاد سیاسی و نظامی، تصریح کرد: تمرکز روی نقاط قوت و توانایی‌های کشور و اجرای دقیق اقتصاد مقاومتی ما به یک کشور قدرتمند در بعد اقتصادی تبدیل خواهد کرد.

مسئول نمایندگی ولی ‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین تشریح کرد: نگاه به ظرفیت‌های درونی کشور، اعتماد به درون و استعدادها و اعتماد به منابع انسانی و غیرانسانی مهم‌ترین راهکار برای رسیدن به توسعه اقتصادی است.

حجت‌الاسلام معبودی خاطرنشان کرد: باید توجه داشت که اعتماد کردن و تکیه کردن به نیروهای داخلی هرگز به معنای قطع رابطه کردن با سایر کشورها نیست.

وی در خاتمه به لزوم ارتباطات دوسویه با سایر کشورها اشاره کرد و گفت: ارتباطات با کشورهای خارجی باید دو سویه باشد و اینکه ما بدون صادر کردن کالاهای خود تنها بازار مصرفی برای مصرف کالاهای واردشده از دیگر کشورها باشیم، نتیجه مطلوبی را به همراه نخواهد داشت.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار