ابراهیم سعیدی
ویژه ماموران بسیجی دیلم در ایام نوروز؛
روز گذشته کارگاه آموزشی امر به معروف و نهی از منکر با حضور جمعی از بسیجیان ، امام جمعه شهر امام حسن و دادیار دادگستری در سالن جلسات سپاه دیلم برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۳۹۲۷۹
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دیلم، در این کارگاه  آموزشی حجت الاسلام موسوی با اشاره به اهمیت و جایگاه فریضه امر به معروف و نهی از منکر گفت: اهمیت این فریضه بزرگ در جای جای قرآن کریم بخصوص آیه 10 سوره آل عمران روشن و نمایان است  .

وی افزود: قرآن مجید ملاک برتری و شرافت مسلمانان نسبت به امت های دیگر  را  امر به معروف و نهی از منکر و ایمان به خدا معرفی کرده و تقدم این فریضه بر ایمان دلالت  بر عظمت و جایگاه مسئله می باشد.

امام جمعه شهر امام حسن با بیان اینکه  امر به معروف و نهی از منکر   ضامن گسترش ایمان و اجرای همه قوانین الهی است به برخی روایات اهلبیت در باب این موضوع پرداخت.

سید محمد موسوی در ادامه بخشی از آثار، برکات و همچنین شرایط انجام  امر به معروف و نهی از منکر  را تشریح کرد.

در این جلسه حسین پور دادیار دادگستری دیلم یاد شهدا و مطالعه وصیت نامه های آنها را راهنما و شاخصی برای فریضه  امر به معروف و نهی از منکر  خواند و توصیه کرد: رمز موفقیت و تاثیرگذاری آمرین به معروف عمل خالصانه و نیت خیر در این راه می باشد.

وی در بخشی نیز ضمن توصیه های قضایی به ماموران و عوامل بسیجی در ایام نوروز خاطرنشان ساخت: بسیجیان سعه صدر را سرلوحه کار خود قرار دهند و ما نیز با جدیت کامل و روحیه بسیجی پشتیبان آمرین به معروف خواهیم بود و در این ماموریت بسیج را یاری می کنیم.  

  

ارسال نظرات