مسئول بسیج رسانه البرز در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد
ابراهیم نوروزی گفت: در کنار کاروان های راهیان نور می توان در کتب درسی و دانشگاه ها این مباحث را گنجاند تا به نسل های بعدی انتقال یابد.
کد خبر: ۸۸۳۹۲۸۵
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴
ضرورت استفاده از محتوای عظیم دفاع مقدس در کتب درسی
ابراهیم نوروزی مسئول بسیج رسانه البرز در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: دفاع مقدس گنجینه عظیمی است که باید از آن استفاده شود و راهیان نور یک ابتکار بسیار بزرگ و فن آوری نوینی است که با استفاده از معدن طلای دفاع مقدس تنها راه مقابله با طرحهای فرهنگی بدخواهان می باشد.

وی تصریح کرد: مناطق عملیاتی و استان های غربی و جنوبی مقصد های کاروان های راهیان نور هستند و مناطق عملیاتی مثل زیارتگاه می باشند که نقش ستودنی و با برکتی دارند.

مسئول بسیج رسانه البرز اظهار داشت: تنها راه سعادت ما حفظ شجاعت و بصیرت رزمندگان بوده و راهیان نور علاوه بر گرامی داشت فداکاری رزمندگان اسلام قدردانی از جان فشانی مردم جنوب است که در حساس ترین شرایط کشور مقابله کردند.

وی گفت: ارزش های دفاع مقدس باید در قالب سمینار و فیلم کوتاه و بلند و کتاب و سریال نمایش داده شود تا توطئه های دشمن برای از بین بردن فرهنگ کشور ما خنثی شود و در کنار کاروان های راهیان نور می توان در کتب درسی و دانشگاه ها این مباحث را گنجاند تا به نسل های بعدی انتقال یابد.

ارسال نظرات