جانشین فرمانده سپاه سلمان گفت:جهادگران بسیجی سفیران سپاه ونظام در راستای انتقال وحدت وانسجام هستند
کد خبر: ۸۸۳۹۲۹۲
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷

به گزارش خبر گزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان ،سرهنگ پاسدار محمد ناظری در مراسم بدرقه جهادگران بسیجی به مناطق محروم  استان  که در حسینیه شهیدان جهانزاده در شهرستان زاهدان برگزارشد،با گرامی داشت یادوخاطره شهداءبه ویژه شهیدان جهانزاده وتبریک فرارسیدن ولادت با سعادت یگانه دخت نبی مکرم اسلام گفت:امیدوارم خداوند متعالی به همه ما توفیق پیروی از سیره،روش ومنش آن حضرت وفرزندان بزرگوارشان را عنایت فرمایند.
وی با اشاره به این مطلب که جهادگران با روحیه جهادی  در این همه هیاهو هنوز هم در گوشه و کنار شهر جوانانی کم ادعا و پر دغدغه وجود دارند افرادی که می خواهند راه جهادگرانی را ادامه دهند وبه مناطق محروم استان در راستای خدمت رسانی به محرومین گام بر داشته اند.

جانشین فرمانده سپاه سلمان با بیان اینکه جهادگران مصداق عینی آیات نورانی قرآن هستند، گفت: شما جهادگران و جوانان مومن و متعهد انقلاب اسلامی با حضور در این گروه ها از مال و جان خود در راه خدا جهاد کرده لذا اجری عظیم در این راه دارید.
وی با بیان اینکه در ایام عید باستانی نوروز جهادگران از خانه و خانواده خود جدا شده و در مناطق محروم به خدمت رسانی به مردم مستضعف می پردازند، افزود: در این راه شما جهادگران باید کار جهادی را فرهنگ سازی کرده و به دیگران انتقال دهید تا این کار با عظمت ترویج و فرهنگ سازی شود.
ناظری اردوهای جهادی را مقدمه ای بر ظلم ستیزی عنوان کرد و ادامه داد: حضور شما در این مناطق نشان از مبارزه با ظلم ستیزی است که این محرومیت از رژیم ستم شاهی بوده و برجای مانده؛ از همین رو شما بسیجیان با روحیه ظلم ستیزی و دشمن شناسی در این راه قدم نهادید.
جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان وبلوچستان با بیان اینکه مطالبه گری مورد غفلت واقع شده است، بیان کرد: جهادگران باید مطالبه گری از مسئولان داشته باشند.
این مسئول در پایان تاکید کرد:جهادگران سفیران سپاه ونظام در راستای انتقال فرهنگ جهادی وانسجام ووحدت هستند که با حضور خود در مناطق شیعه نشسنی،سنی نشینی وتلفیقی باید این مهم را ترویج دهند
ارسال نظرات