مسئول بسیج رسانه البرز در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد
ابراهیم نوروزی گفت: بعضی از برنامه سازان ما متاسفانه به خاطر جذب مخاطب تقلید کورکورانه از این برنامه ها دارند که این مسئله ایراداتی را به دنبال دارد.
کد خبر: ۸۸۳۹۳۰۲
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۷
تقلید کورکورانه برخی برنامه سازان از شبکه های ماهواره ای
ابراهیم نوروزی مسئول بسیج رسانه البرز در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: خانواده ایرانی به خاطر نوع زندگی و فرهنگی که دارد از تلویزیون به عنوان وسیله ارتباطی استفاده می کند که برنامه های این جعبه جادویی هم می تواند باعث تخریب و یاس و نا امیدی شود و هم امید به زندگی دهد.

وی افزود: شبکه های خارجی و ماهواره ای برنامه های مطابق با فرهنگ خودشان دارند و که کپی برداری از آنها می تواند آسیب های جدی به زندگی مردم جامعه ما بزند که جبران پذیر هم نباشد.

مسئول بسیج رسانه البرز تصریح کرد: بعضی از برنامه سازان ما متاسفانه به خاطر جذب مخاطب تقلید کورکورانه از این برنامه ها دارند که این مسئله ایراداتی را به دنبال دارد و مخاطبی که به دنبال تنوع است در رسانه خودش چیزی می بیند که عینا کپی برداری از فرهنگ غرب است و میل و رغبت در او کم می شود.

نوروزی اظهار داشت: ما باید به صورت کارشناسی شده و با دلسوزی این مباحث را دنبال کنیم و برنامه هایی مطابق با ذائقه و فرهنگ و اعتقادات خودمان بسازیم مردم از این موضوعات آگاهند و به خوبی رصد می کنند.

ارسال نظرات