نماینده مردم شوشتر در مجلس در گفتگو با«بسیج»:
سهراب گیلانی گفت: این نقطه تاریخی و روشن باید زنده بماند و با کمک هنر و دانشگاه ها و آموزش ها و آوردن در متون تحصیلی متوسطه و دانشگاه ها انتقال یابد.
کد خبر: ۸۸۳۹۳۰۳
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۸
فرهنگ دفاع مقدس باید با زبان هنر انتقال یابد
سهراب گیلانی نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی دوران استثنائی در تاریخ ایران بود که با حضور میلیونی مردم اداره شد.

وی افزود: فقط نیروهای نظامی موثر نبودند بلکه اگر مردم نبودند سرنوشت ملت تغییر می کرد. این نقطه تاریخی و روشن باید زنده بماند و با کمک هنر و دانشگاه ها و آموزش ها و آوردن در متون تحصیلی متوسطه و دانشگاه ها انتقال یابد.

گیلانی تصریح کرد: هزاران فداکار در جنگ داشتیم و دفاع مقدس ابعاد مختلفی داشت که باید همه آنها در تاریخ ثبت و ضبط شود مخصوصا در دانشگاه ها. این برهه از تاریخ مردم ایران بی نظیر است ما در مقابل 36 کشوردنیا ایستادیم فقط صدام نبود اینها باید مطرح شود آنها مجهز بودند. جنگ کار سخت و فنی است.

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: جان فشانی های مردم بی نظیر بود مردم شهید دادند و افتخار هم می کنند اینها ایثار است و به حدی بی نظیر است که امام راحل ملت ایران را از ملت دوره رسول الله (ص) بهتر می داند.

ارسال نظرات