مسئول بسیج رسانه خوزستان در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد
عادل نوروزیان گفت: اگر این گنجینه عظیم دفاع مقدس متناسب با طرز فکر و نیازهای جوانان کشور خودمان برنامه ریزی کنیم مسلما این گنجینه به روزمرگی نمی افتد و مخاطب جذب می شود.
کد خبر: ۸۸۳۹۳۰۵
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷
لزوم تغییر نگاه برنامه سازان به دفاع مقدس
عادل نوروزیان مسئول بسیج رسانه خوزستان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: مقام معظم رهبری در مورد راهیان نور و دفاع مقدس همواره به شیوایی تمام این گنجینه ها را تبیین نموده اند.

وی افزود: اینکه چرا مانمی توانیم از این گنجینه استفاده کنیم به این بر می گردد که نگاه بعضی از برنامه سازان ما به این حرکت های عظیم صرفا برای پر کردن برنامه های کنداکتور خود می باشد. درصد قابل توجهی به خاطر بالاغ ها و دستوری بودن برنامه سازی می کنند.

مسئول بسیج رسانه خوزستان تصریح کرد: برنامه سازان به فکر ایده های جدید نیستند در حالی که اگر این گنجینه عظیم دفاع مقدس متناسب با طرز فکر و نیازهای جوانان کشور خودمان برنامه ریزی کنیم مسلما این گنجینه به روزمرگی نمی افتد و مخاطب جذب می شود.

نوروزیان گفت: کشورهای آمریکایی روحیه سلحشوری و دفاع مقدس را ندارند ولی برای ترویج روحیه سلحشوری در کشور هایشان به رسانه متمسک می شوند مستند جذاب می سازند اما ما سرزمین های راهیان نور را داریم که خون جوانان ریخته شده اما غفلت مسئولان و رسانه ها باعث شده اینها به فراموشی سپرده شوند و هر سال معمولا در زمان خاصی به این مسائل پرداخته می شود. باید تحولی ایجاد شود تا نسل جوان ما را به سمت خود بکشاند و مفاهیم غنی دفاع مقدس را به آنها انتقال داد.

ارسال نظرات