مسئول اردویی و راهیان نور سپاه کربلا استان مازندران:

اردوگاه شهدای مازندران در خرمشهر تا دوازدهم فروردین میزبان زائرین شهدا

اردوگاه شهدای مازندران در خرمشهر تا دوازدهم فروردین میزبان زائرین شهدا خواهد بود و زائرانی که پس از این تاریخ قصد بازدید از مناطق عملیاتی را دارند می‌توانند با هماهنگی در اردوگاه شهدای مازندران استقرار یابند.
کد خبر: ۸۸۳۹۳۵۳
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ قاسم موقر در گفت‌وگویی با بیان اینکه خادمان راهیان نور امسال غالبا باراولی هستند اظهار داشت: با برنامهریزی‌هایی که در راستای تداوم آموزش خادمان شهدا در سال جاری داشتیم توانستیم خوش فکرترین و باانگیزه‌ترین نیروهای فرهنگی استان را برای خدمت به زائران مناطق عملیاتی انتخاب کنیم.

وی افزود: اکنون 85 درصد از خادمان شهدای اردوگاه‌های مازندران در خوزستان از نسل چهارم انقلاب و بار اولی هستند.

موقر استقبال نوجوانان استان برای خدمت به زائران را وصف ناپذیر توصیف کرد و گفت: تجلی رویش انقلاب در راهیان نور بوده و این نوجوانان و جوانان پاسبانان گنج و ثروت دفاع مقدس هستند.

این مسئول با اشاره به سازماندهی خادمین شهدای مازندران گفت:  در راستای بهبود خدمات رسانی به زائرین شهدا در اردوگاه‌های مازندران در خوزستان 113 نفر از خادمین استان عصر جمعه به اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک و اردوگاه شهدای مازندران در خرمشهر اعزام می‌شوند که از این تعداد 50 خادم خواهر و 63 خادم برادر هستند.

وی افزود: این دوره از اعزام که 28 اسفند ماه صورت می‌گیرد آخرین بازه اعزام خادمین افتخاری شهدا بوده که با توجه به استقبال فراوان، خادمین با قرعه کشی انتخاب شدند .

مسئول راهیان نور سپاه کربلای مازندران تصریح کرد: اردوگاه شهدای مازندران در خرمشهر تا دوازدهم فروردین میزبان زائرین شهدا خواهد بود و زائرانی که پس از این تاریخ قصد بازدید از مناطق عملیاتی را دارند می‌توانند با هماهنگی در اردوگاه شهدای مازندران استقرار یابند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار