راهیان نور نمایش آمادگی همه جانبه ملت در مقابل دشمنان است

جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران حضور مردم در مناطق راهیان نور را آمادگی در دفاع خواند و گفت: این گونه حضورها در واقع نمایش آمادگی دفاعی ملت در مقابل تمام امکانات، تجهیزات و نیروهای دشمن است.
کد خبر: ۸۸۳۹۳۸۰
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۹
به گزارش خبر گزاری بسیج مازندران، سرهنگ پاسدار حسین محمدرضایی در اردوگاه شهدای مازندران در خرمشهر، اظهار کرد: استقبال مردمی راهیان نور در ایام نزدیک به تحویل سال نو بسیار خوب است و افزایش چشمگیری نسبت به سنوات گذشته دارد.

وی از تمرکز اصلی ستاد راهیان نور سپاه کربلا بر موضوع فرهنگی اشاره کرد و افزود: اعتقاد راسخ داریم که در لوای فعالیت‌های فرهنگی، فرهنگ ایثار و روحیه دفاع مقدس بهتر تبیین می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران تصریح کرد: بر همین اساس برنامه‌های مختلف فرهنگی همچون رادیو اردوگاه، سینما اردوگاه، اقامه نمازهای جماعت، قرائت ادعیه زیارت عاشورا و عهد برای تمامی کاروان‌های مستقر در خرمشهر و اندیمشک اجرا می‌شود.

این مسؤول در سپاه مازندران، وجود روایتگران برجسته استان در کاروان‌ها و یادمان‌های دفاع مقدس را از جمله برنامه مهم فرهنگی دیگر برشمرد و ادامه داد: استقبال و حضور حداکثری جوانان و نوجوانان در مناطق عملیاتی دفاع مقدس، آینده نظام و انقلاب اسلامی را در برابر تهدیدات تضمین کرده و نقشه دشمنان را برهم زده و خنثی خواهد کرد.

محمدرضایی حضور مردم در مناطق راهیان نور را آمادگی در دفاع خواند و بیان کرد: این گونه حضورها در واقع نمایش آمادگی دفاعی ملت در مقابل تمام امکانات، تجهیزات و نیروهای دشمن است.

وی تبیین رشادت‌های رزمندگان و از خودگذشتگی شهدا در شهرهای سایر استان‌ها را مهم ارزیابی و تصریح کرد: بیان رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس در هر نقطه‌ای خوب است اما بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس همراه با روایتگری درست و واقعی اثر بیشتری در بین مردم اعم از جوانان، نوجوانان و همه دارد.

جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران عنوان کرد: علی‌رغم غربت و مهجوریت به وجود آمده در هفت تپه، که طی سالیان پس از جنگ تحمیلی به آن توجهی نمی‎شد، با اقدامات انجام شده یکی دو سال اخیر، شاهد حضور گسترده و چشمگیر مردم هستیم.

محمدرضایی در پایان با اشاره به ایجاد مکان‌هایی در منطقه هفت تپه به عنوان یادمان شهدا و سرداران مازندرانی، گفت: فضاسازی‌های این محیط، نشانگر فعالیت شایسته فرهنگی متولیان امر برای ماندگاری فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت در خط پشتیبانی دوران جنگ است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار