خبرهای داغ:
برای نخستین بار در کشور با مشارکت کمیته امداد آذربایجان شرقی و سازمان میادین شهرداری تبریز؛
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی با بیان اینکه مردم سخاوتمند استان همیشه در کارهای خیر پیشقدم بوده اند، گفت: با مشارکت کمیته امداد استان و سازمان میادین شهرداری تبریز برای نخستین بار در کشور طرح سبد مهربانی با هدف تامین میوه شب عید نیازمندان اجرا می شود.
کد خبر: ۸۸۳۹۴۰۳
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، محمد کلامی افزود: پایگاه های این نهاد در کنار ایستگاه های سازمان میادین شهرداری ایجاد شده است و علاوه بر اطلاع رسانی به مردم و دریافت کمک های مردمی برای تامین میوه شب عید نیازمندان برای فرزندان این خانواده ها نیز حامی یابی می شود.

وی با دعوت از مردم و خیران نوعدوست استان برای تامین میوه شب عید فقرا، اظهار کرد: در آستانه سال نو نیازمندان چشم انتظار کمک هستند پس بیایید با اهدای سبد سبد میوه به فقرا، شکوه مهربانی مان را به نمایش بگذاریم.

کلامی با بیان اینکه وظیفه انسانی و شرعی ما حکم می کند،در آستانه سال نو خانواده‌های نیازمند را فراموش نکنیم و با کمک های خود کانون خانواده آنها را گرم کنیم،گفت: حلاوت عید زمانی شیرین است که هیچ نیازمندی غم نداری پوشاک و خوراک نداشته باشد و شرمنده خانواده و فرزندانش نباشد.

وی با قدردانی از همراهی مسئولان، مردم و خیران استان در برگزاری پرشور جشن نیکوکاری، افزود: مردم استان در آستانه سال نو با کمک به محرومان و ایتام دل آنان و خانواده هایشان را شاد کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان خاطرنشان کرد: کمک های نقدی و غیرنقدی مردم و خیران، پیش از آغاز سال جدید در بین خانواده های نیازمند توزیع خواهد شد.

کلامی با اشاره به اینکه برنامه های این نهاد از جمله جشن نیکوکاری با هدف ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه برگزار می شود، بیان کرد: پایگاه ها و مراکز کمیته امداد در سطح استان تا شب عید آماده جمع آوری کمک های مردمی به نیازمندان است.

وی با بیان اینکه مردم نیکوکار استان در سال گذشته 93 میلیارد ریال به جشن نیکوکاری مساعدت کردند، تاکید کرد: مردم و خیران استان امسال با شرکت در جشن نیکوکاری بیش از 119 میلیارد ریال به صورت نقدی و غیرنقدی به نیازمندان کمک کرده اند که نسبت به سال گذشته 28 درصد افزایش یافته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها