راویان اردو های راهیان نور از یادگاران هشت ساله دفاع مقدس هستند که فوریت جنگ هشت ساله را بازگو می کنند.
کد خبر: ۸۸۳۹۴۲۴
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسؤل اردویی سپاه شهرستان ناحیه زنجان با اشاره به اقدامات فرهنگی صورت گرفته در راهیان نور،گفت: برنامه های فرهنگی داخل اتوبوس از حین حرکت تا موقع برگشت در هر کاروان که به مناطق عملیاتی اعزام می شوند با حضور یک راوی و یک روحانی در اتوبوس ها است.
مهدی اشتری افزود: راویان از یادگاران هشت ساله دفاع مقدس هستند که فوریت جنگ هشت ساله را بازگو می کنند.
مسؤل اردویی سپاه شهرستان زنجان از جمله برنامه های فرهنگی مدیحه سرایی،پخش کلیپ ،ختم صلوات برای شادی روح امام وشهدا وسلامتی آقا امام زمان (عج) مسابقات فرهنگی با هدایای فرهنگی عنوان و اظهار داشت: در یادمان ها از راویان کشوری زایرین نیز  بهره مند می شوند.
وی با اشاره به تاثیر گذاری فرهنگی راهیان نور را در افراد اعزام شونده، گفت: پنجاه درصد به خود فرد برمی گردد تا بتواند از این سفر بهره کافی را ببرد وسختی راه ،بعد مسافت و هماهنگی را به جان می خرد تا از فضای یادمان ها و رشادت هایی که رزمندگان داشتند را لمس کنند واز نزدیک نظاره گر سختی عملیات های هشت ساله دفاع مقدس شوند.
اشتری با اشاره به هدف از حماسه دوران دفاع مقدس را در بین افراد اعزام شونده، تصریح کرد: شخص باید بتواند این سختی ها را لمس کند و در برنامه های جمعی که با راویان به اجراء در می آید شرکت کند .
وی از سومین سال تاسیس اردوگاه استان زنجان در جنوب کشور خبرداد و افزود: استان زنجان طی سنوات گذشته اردوگاه مستقلی نداشته و با تاسیس این اردوگاه مجهزکه در شأن یک زایر شهدا که در خرمشهر ساخته شده وبا امکانات خیلی مطلوب که اسکان پیدا می کنند.
مهدی اشتری از اعزام هفده دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی خبر داد و گفت:  ده دستگاه اتوبوس شامگاه ۲۵اسفتد ماه  حدود ۵۰۰نفر برادر  ویک دستگاه اتوبوس دیگر برادران که ۲۸اعزام می شوند و شش دستگاه اتوبوس خواهر که متولی آن سپاه ناحیه زنجان می باشد سوم فروردین به این مناطق اعزام می شوند.
مسؤل اردویی وگردشگری سپاه شهرستان زنجان با اشاره به اینکه بعد تاثیر گذاری نفرات بار اولی در این اردو بیش از بقیه خواهد بود ، خاطر نشان ساخت: .با توجه به برنامه های ابلاغی که به نواحی شده است باید سی درصد بسیجی  وهفتاد درصد نفرات آزاد در اردوها شرکت نمایند.

ارسال نظرات