فرماندار سلطانیه :

تامین اجتماعی رابطه مستقیم با اشتغال دارد

تامین اجتماعی رابطه مستقیم با امر تولید و رونق اقتصاد ی و اشتغال دارد.
کد خبر: ۸۸۳۹۴۳۰
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان،در آخرین هفته از سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل کارگزاری تامین اجتماعی شهرستان سلطانیه با حضور فرماندار سلطانیه و مدیر کل تامین اجتماعی استان و سایر مسئولین افتتاح شد.

فرماندار سلطانیه ضمن تقدیر و تشکر از پیگیری های مدیر کل استان یکی از دغدغه های مردم را بحث استقرار بیمه تامین اجتماعی در این شهرستان گفت: به یاری خداوند متعال امروز شاهد استقرار این کارگزاری در شهرستان سلطانیه هستیم ، خالقی گفت مطمئنا" با استقرار این کارگزاری تعداد بیمه شدگان شهرستان سلطانیه افزایش پیدا خواهد کرد .

خالقی افزود: تامین اجتماعی رابطه مستقیم با امر تولید، رونق اقتصادی و اشتغال دارد و امید است در آینده با افزایش تعداد بیمه شدگان شاهد افتتاح شعبه تامین اجتماعی در شهرستان سلطانیه باشیم .

همچنین مدیر کل تامین اجتماعی استان در این مراسم گفت: از مزایای این کارگزاری این است که بیمه گذاران شهرستان سلطانیه که قبلا برای بهره مندی از خدمات تامین اجتماعی به شهرستان زنجان و ابهر مراجعه می کردند دیگر نیازی به مراجعه به شهرستان های فوق نداشته چرا که کلیه خدمات در این کارگزاری قابل ارائه می باشد .

مسعود علیاری با بیان اینکه مزیت دیگر این کارگزاری این است که باعث می شود ضریب پوشش بیمه ای در این شهرستان افزایش یابد افزود: با گستردگی این واحد ها در آینده نزدیک بسیاری از مشکلات بیمه ای که امروز شاهد آن هستیم کاهش پیدا می کند.

وی درادامه اظهار داشت: ایجاد کارگزاری باعث می شود برای مردم شهرستان حتی در زمینه بیمه زنان خانه دار اقدامات خوبیصورت پذیردواین قشرمحترم میتوانندبا مراجعه به کارگزاری وانعقادقراردادبیمه زنان خانه دارازمزایای فراوان آن منتفع گردند

مدیر کل تامین اجتماعی استان زنجان در پایان تصریح کرد: این کارگزاری همه روزه تمام وقت در اختیار مردم شریف شهرستان سلطانیه جهت ارائه خدمات می باشد و امیدواریم شاهد افزایش تعداد بیمه شدگان تحت پوشش در این شهرستان باشیم.

ارسال نظرات