راه‌اندازی اردوهای راهیان نور در مناطق عملیاتی عراق و سوریه

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان اردویی بسیج از راه‌اندازی اردوهای راهیان نور در مناطق عملیاتی عراق و سوریه خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۹۴۳۹
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام سیدمحسن حسینی دیباجی با حضور در جمع زائرین مازندران در منطقه اروندکنار با اشاره به رشادت‌های رزمندگان لشگر 25 کربلا در عبور از رودخانه اروند گفت: عبور از اروند عنایت خدا بود آنهم با آن جزر و مد عجیب رودخانه اروند در آن شب عملیات، اما رزمندگان توانستند با توکل به خدا و عزم و اراده خود خط را بشکنند. دلاوری‌های شیربچه‌های مازندران در فتح فاو مثال زدنی بود.

حسینی دیباجی در ارزیابی خود از حضور امسال مردم در مناطق عملیاتی جنوب گفت: حضور مردم در مناطق عملیاتی پس از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جمع دست‌اندرکاران راهیان نور به ویژه قشر جوان و دانش‌آموز پررنگ‌تر شده است. این منطقه را شهدا مدیریت می‌کنند این شهدا هستند که از زوار استقبال می‌کنند.

وی از شهید مدافع حرم محمد بلباسی به عنوان بهترین نیروی اردویی و جهادی کشور یاد کرد و گفت: شهید بلباسی یک جوان خستگی ناپذیر، پرتلاش و همیشه متبسم بود؛ وی با روحیه خستگی ناپذیر خودش برای زائران مازندرانی راهیان نور زحمات زیادی کشید و امکانات زیادی را رفاه زائران فراهم کرد.

حسینی دیباجی گفت: وظیفه اصلی ما در قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در قبال شهدای مدافع حرم هموار کردن مسیر راهیان نور برای حضور هر چه باشکوه‌تر آحاد مردم است تا همین جوانان بیایند و با توسل به همین شهدا ادامه دهنده راه آنها باشند. غالب شهدای مدافع حرم یا جزو خادمین شهدا بودند یا مثل شهیدان مرادخانی و کابلی از راویان مناطق عملیاتی در ایام راهیان نور بودند و شهدا آنها را جذب خود کردند.

وی ابراز امیدواری کرد که با برنامه‌ریزی این سازمان به زودی اردوهای راهیان نور در مناطق عملیاتی عراق و سوریه راه‌اندازی شود و ما هم تلاش می‌کنیم بتوانیم یادمان خادم الشهید محمد بلباسی را در خان‌طومان بسازیم.
ارسال نظرات