مدیر‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان با اشاره به اینکه بیش از ۹۵ هزار درخواست در سامانه بنیاد شهید استان کرمان ثبت شده است گفت: تامین دارو و تشکیل کمیسیون پزشکی بیشترین درخواستهای جامعه ایثارگری در استان کرمان است.
کد خبر: ۸۸۳۹۴۴۷
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  سردار محمدرضا حسنی‌سعدی امروز در جلسه ستاد صیانت از حریم عمومی و حقوق شهروندی استان کرمان که با حضور ملازاده جانشین قائم مقام وزیر کشور برگزار شد اظهار‌ داشت: روزانه 146 نفر به ستاد بنیاد شهید استان کرمان مراجعه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه فرم‌هایی طراحی شده که پایین آن نظرسنجی مردم از عملکرد اداره و کارکنان گفته می‌شود گفت: جامعه ایثارگری استان کرمان 121 هزار نفر است.

مدیر‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان با بیان اینکه در سال جاری حدود 95 هزار و 500 درخواست کتبی ثبت سیستم بنیاد شهید شده است افزود: تامین دارو و تشکیل کمیسیون پزشکی و اشتغال بیشترین درخواست‌های جامعه ایثارگری در استان کرمان است.

وی با اشاره به اینکه 22 هزار نفر جمعیت بیکار جامعه ایثارگری استان کرمان است خاطر‌نشان کرد: بالغ بر 60 درصد کارکنان از خانوادهای شهدا هستند و از این جهت انگیزه کار آنها بسیار بالا است.

سردار حسنی‌سعدی با بیان اینکه 16 هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر در دانشگاه جامع علمی‌کاربردی این اداره مشغول تحصیل هستند گفت: این دانشگاه رتبه نخست کشوری دارد و همه اساتید و دانشجویان با پوشش کامل اسلامی و حجاب برتر در کلاس درس حاضر می‌شوند.

وی بزرگترین مشکل کشور را موضوع اعتیاد دانست و افزود: این یک واقعیت تلخ است که نرخ شیوع مواد مخدر در کشور در حال افزایش است و باید کار اساسی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات