خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در آیین بدرقه کاروان زیارتی راهیان نور جلفا در مصلی وحدت هادیشهر حرکت فرهنگی راهیان نور را، حج معرفتی و بصیرتی ملت انقلابی ایران عنوان کرد.
کد خبر: ۸۸۳۹۴۵۷
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رجب احمدی با اشاره به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر اینکه «زنده نگاه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست»، اظهار داشت: برگزاری اردوهای راهیان نور اقدامی تاثیرگذار برای زنده نگه داشتن جانفشانی و رشادت های رزمندگان اسلام و شهدا در طی هشت سال دفاع مقدس است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه متولیان و دست‌اندرکاران راهیان نور مسیر شهدا را تبیین می‌کنند، اظهار داشت: این بزرگ‌ترین نقطه قوت این حرکت است، باید زائرین را به افکار اندیشه‌ها، اهداف و شهدا نزدیک کرد ولی دغدغه دلسوزان فرهنگ دفاع مقدس این است که نباید گذاشت حقایق دفاع مقدس یا به فراموشی سپرده شود و یا با تحریف از حقیقت دور شود، این وظیفه همگان است که همچون فرهنگ عاشورا از آن مراقبت کنیم.

این مقام مسئول، فراموشی و تحریف ارزش ها را دو خطر بزرگ برای انقلاب اسلامی دانست و افزود: تحریف و فراموشی دفاع مقدس زمینه انحراف در انقلاب را فراهم می‌کند، از این‌رو باید گنجینه ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را حفظ نموده و اجازه ندهیم که به فراموشی سپرده شوند.

عضو شورای فرهنگی شهرستان، با اشاره به کاروان‌های فرهنگی راهیان نور گفت: کاروان‌های راهیان نور موثرترین راه انتقال ارزش‌های دفاع مقدس هستند، تاثیرات این کاروان‌ها را وقتی متوجه می‌شویم که در روزهای آغازین سال نو مردم را در مناطق عملیاتی کنار رزمندگان می‌بینیم و با حضور در محل شهادت شهدای گرانقدر، با این بزرگمردان تجدید بیعت می‌کنند.

حجت الاسلام احمدی با اشاره به هشدار رهبر فرزانه انقلاب در خصوص هجمه فرهنگی و جنگ نرم در طول ۲۰ سال گذشته تتاکید کرد: دشمن به دنبال این است که از طریق جنگفرهنگی، جوانان و خانواده‌های ما را از هم بپاشد، بنابراین باید در خصوص فعالیت‌های فرهنگی و کارهای جامعی صورت بگیرد تا جوانان مافریب نقشه‌ها و توطئه های شوم دشمن را نخورند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در پایان خاطرنشان کرد: راهیان نور حرکتی است که به مردم عملا نشان می‌دهد که جهاد و نهضت همچنان ادامه دارد، راهیان نور تداوم انقلاب را نشان می‌دهد و عیان می‌کند که مواجهه با استکبار و دشمن همچنان در جریان است و به همین خاطر این حرکت فرهنگی بی‌بدیل است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها