قابل توجه مسئولین شهرستان؛

جانبازانی که رنج جسمی و بی مهری برخی کارگزاران دولت را در عنبرآباد به جان می خرند

جانبازانی که هم اکنون رنج مضاعف بیماری جسم و بی مهری برخی کارگزاران دولت در عنبرآباد را به جان می خرند و ذره ذره وجودشان در پیچ و تاب ادارات دولتی متصدی امورشان، که فلسفه وجودی شان خدمت به آنها ست در حال ذوب شدن است.
کد خبر: ۸۸۳۹۴۶۲
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱
به گزارش " خبرگزاری بسیج در کرمان،  آسایش و امنیت امروز ما به برکت جانفشانی و از خود گذشتی شهداء ، ایثار گران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس است اما امروز شاهد بی توجهی برخی مسئولین شهرستان عنبرآباد به جانبازان هشت سال دفاع مقدس هستیم .
یکی از جانبازان هشت ساله دفاع مقدس که سی درصد جانبازی دارد در گفت و گو با خبرنگار ما  با گلایه از رد شدن او در کمیسیون  گفت : هم اکنون از  کار افتاده شدم و در خانه افتاده ام و توان انجام هیچ کاری ندارم ،  کمیسیونی که برای حق پرستاری تشکیل شده است ما را به دلایل نامعلومی رد کرده است  آیا حق ما نبود در این کمیسیون ما را تأیید می کردند.
جانباز دیگری  که مدت زیادی در جبهه های دفاع مقدس حضور داشته است گفت: بر اثر موج گرفتگی در خرمشهر مجروح شدم و الان توان انجام هیچ کاری ندارم به گونه ای که چندین سال است پرونده ما را به کمیسون نفرستاده اند ، شب ها تا صبح به خاطر مشکلاتی که بر اثر موج گرفتگی گرفته ام خواب نمی روم .
وی  گفت:  هر سه سال یک بار پرونده های ما را به کرمان می برند و بعد می گویند تایید نشده ایم  ، ساعت هشت شب با یکی از کارمندان بنیاد شهید در مورد  پرونده ام تماس گرفتم و او در پاسخ به من گفت مگر ما نوکر شما هستیم.
یکی دیگر از این  جانبازان دفاع مقدس گفت:  بر اثر حملات شیمیایی دشمن در جنگ هشت ساله دفاع مقدس  شیمیایی شده ام و هم اکنون تمام بدنم تاول  زده است  و شب ها خواب ندارم.
وی  گفت: برای گذراندن امرار و معاش زندگی  روزها به سمت میدان کارگران رفته و کار می کنم و هم اکنون پرونده های ما در کمیسیون تایید نمی شوند ولی پرونده ی برخی افراد که درصد پایینی دارند و از مسئولین شهرستان هستند در کمیسیون  تایید می شود
این جانبازان  هشت سال دفاع مقدس گفتند: ما همانطور  که در جنگ هشت ساله دفاع مقدس حضوری جانانه داشتیم الان هم  در سایه تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری تا آخرین قطره ی خون خود از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی دفاع می کنیم.
گفتنی است این جانبازانی که رنج مضاعف بیماری جسم و بی مهری برخی کارگزاران را به جان می خرند و ذره ذره وجودشان در پیچ و تاب ادارات دولتی متصدی امورشان، که فلسفه وجودی شان خدمت به آنها ست در حال ذوب شدن است.
امیدواریم که مسئولین مربوطه توجه ویژه ای به خانواده معظم شهداء ، ایثارگران و جانبازان داشته باشند زیرا اگر این جانبازان ، ایثارگران و شهداء نبودند هم اکنون شما مسئولین نمی توانستید به این میز و  صندلی ها تکیه بزننید .
 
انتهای پیام/



سفیر جنوب
ارسال نظرات
آخرین اخبار