خبرهای داغ:
مسئول معاونت اردوی،گردش گری و راهیان نور ناحیه شاهین شهر و میمه:
:اعزام راهیان نور شاهین شهر و میمه از 25 اسفند آغاز می گردد و بیش از 2000 نفر از مردم شهید پرور شهرستان در قالب 46 دستگاه اتوبوس اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۸۸۳۹۴۶۷
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵

 به گزارش خبرنگار بسیج از شاهین شهر،  برادر عبدالحسین رحیمی  در این رابطه گفت: سفرهای راهیان نور میثاق دوباره مردم با شهدا ست و این حرکت عظیم فرهنگی باعث می شود یاد و خاطره شهدا همچنان در فضای کشور باقی بماند. وی با بیان اینکه زائران شهدا با بینش و بصیرتی که دارند این راه را انتخاب کرده اند که در سال جدید را کنار یادمان های شهدا باشند..

عبدالحسین رحیمی اظهار داشت :اردوهای راهیان نور یکی از تاثیرگذارترین برنامه‌های فرهنگی کشور است و  به برکت خون شهدا استقبال از این برنامه در این شهرستان خوب بوده است.

وی افزود:حجم زیادی از نفرات اعزام شونده جوانانی هستند که برای اولین بار به مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس اعزام می شوند. و سال جدید خود را در حضور شهدا متبرک می کنند.

مسئول معاونت اردوی،گردش گری و راهیان نور ناحیه شاهین شهر و میمه در پایان خاط نشان کرد:اعزام راهیان نور از 25 اسفند آغاز می گردد و بیش از 2000 نفر از مردم شهید پرور شهرستان در قالب 46 دستگاه اتوبوس اعزام خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها