مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بندرعباس:

برخی در کشور برخلاف ابلاغیه اقتصاد مقاومتی حرکت می‌کنند / برخی از تحریم‌ها به‌خاطر ضعف دولت‌مردان در مقابل دشمن بود

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بندرعباس گفت: برخی بر این عقیده هستند که حتی برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی هم باید از خارج از کشور اقتصاددان بیاوریم که بر خلاف ابلاغیه اقتصاد مقاومتی از سوی رهبری است.
کد خبر: ۸۸۳۹۴۷۴
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام امید درویشی چهارشنبه شب در جمع خانواده‌های هیأت ووشوی استان هرمزگان که به مناسبت میلاد باسعادت حضرت زهرا(س) برگزار شد، ضمن تقدیر از مسؤولان این هیأت نسبت به برگزاری چنین جلساتی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری و اقتدار ملت و کشور ایران اظهار داشت: اگر سخنان ارزشمند حضرت امام خامنه‌ای(مدظه‌العالی) در دو فتنه سال‌های 78 و 88 نبود کشور در پرتگاه‌ها قرار می‌گرفت و ملت آزاده ایران اسلامی با پشتیبانی از مولا و مقتدای خود مشت محکمی بر دهان دشمنان این کشور زدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به وصیت‌نامه شهدا اشاره کرد و افزود: در همه وصیت‌نامه‌های شهدا آمده است که ولایت‌مدار باشید و پشتیبان ولایت فقیه بمانید که دولت‌مردان زمانی موفق بودند و موفق خواهند شد که رهنمودهای ولی فقیه را سرلوحه کار خویش قرار دهند و اینکه ولایت‌مداری به این معنا نیست که امروز یک حرفی بزنیم ولی در عمل کاری دیگر انجام دهیم و وقتی که رهبری می‌فرمایند که من به دشمنان بدین هستم برخی اظهار کنند که در مذاکرات خوش‌بینی و بدبینی معنایی ندارد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بندرعباس اضافه کرد: تنها شخصی که در ایران اسلامی در مقابل جریان غرب و آمریکا ایستادگی کرد مقام معظم رهبری بود که در پاسخ به یاوه‌گویی‌های رئیس جمهور آمریکا فرمودند اگر شما برجام را پاره کنید ما آن را به آتش می‌کشیم و اینکه در کشوری رئیس جمهور داشته باشیم اما رهبری پاسخ بدهند، نشان‌دهنده ضعف رئیس جمهور در مقابل قدرت‌های جهانی است.

حجت‌الاسلام درویشی با اشاره به اینکه مردم در انتخاب رئیس جمهور در این دوره نهایت دقت را خواهند کرد و کسی را انتخاب می‌کنند که پشتیبان و یار واقعی ولایت باشد، یادآور شد: مردم کسی را انتخاب می‌کنند که پا جای پای رهبری گذاشته و با آن زاویه نداشته باشد و رئیس جهموری را می‌خواهند که به شعار «ما می‌توانیم» امام و رهبری اعتقاد داشته باشند.

وی به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب که فرمودند اگر با دشمن از موضع ضعف صحبت کنید به شما فشار وارد می‌سازد اشاره و گفت: هرجا از خود ضعف نشان داده‌ایم دشمن بر ما تحریم‌های خود را بیشتر کرده و یا اینکه برخی بر این عقیده هستند که حتی برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی هم باید از خارج از کشور اقتصاددان بیاوریم که بر خلاف ابلاغیه اقتصاد مقاومتی از سوی رهبری است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بندرعباس عنوان داشت: برخی می‌گویند که اگر می‌خواهید اقصاد کشور درست شود باید به کدخدای دنیا احترام گذاشت و کدخدای دنیا را آمریکای جنایت‌کار می‌دانند این در حالی است که امروز ایران اسلامی در تمامی نقاط دنیا و منطقه، هسته‌های مقاومت را پایه‌ریزی کرده است و نظام مقدس جمهوری اسلامی به الگوی ایستادگی در مقابل ظالمان و استکبار جهانی تبدیل شده است و باید ما افتخار کنیم.

حجت‌الاسلام درویشی به تهاجم فرهنگی اشاره و تصریح کرد: یک روزی ماهواره در منازل به ترویج مسائل ضد اسلامی و غربی پرداخته بود اما در حال حاضر با گسترش فضای مجازی، دشمن از این راه نفوذ کرده و آسیب‌های اجتماعی ما را افزایش می‌دهد که بایستی همه ما امت پیغمبر اسلام (ص) هوشیار باشیم.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بندرعباس در پایان خاطرنشان کرد: امروز دشمن جوان‌های ما را نشانه گرفته است و بایستی در مدیریت در خانواده‌ها دقت لازم را داشته باشیم تا اهداف پلید دشمنان اسلام و کشور عزیزمان ایران محقق نشوند.

ارسال نظرات