فرمانده سپاه سیاهکل با اشاره به اینکه خدمت به شهدا توفیقی است که نصیب مسئولان، دست اندرکاران و خادمان شهدا شده است، گفت: راهیان نور یکی از بزرگ ترین عملیات های فرهنگی کشور است که می تواند فرهنگ دفاع مقدس را در میان نسل های امروزی نهادینه سازی کند.
کد خبر: ۸۸۳۹۴۹۴
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸

سرهنگ پاسدار داریوش خوشحال در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گیلان از سیاهکل اظهار کرد: ۱۴۳ نفر از بسیجیان محلات شهرستان سیاهکل با سه اتوبوس به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

وی افزود: این افراد به مدت چهار روز از مناطق عملیاتی شهدای گمنام آبادان، پادگان شهید حبیب اللهی اهواز، هویزه، اروند کنار و شلمچه بازدید می کنند.

فرمانده سپاه سیاهکل با اعلام اینکه اقشار مختلف مردم برای اعزام از این طرح استقبال کردند، گفت: خوشبختانه مسئولین شهرستان سیاهکل در این اعزام همکاری و همراهی لازم را با سپاه ناحیه سیاهکل انجام داده اند.

سرهنگ خوشحال با بیان اینکه کار برای شهدا اهمیت بسیار زیادی دارد، گفت: در راستای فرمایشات امام خامنه ای، اعزام راهیان نور می تواند بزرگترین حرکت فرهنگی کشور باشد.

وی با اشاره به اینکه خدمت به شهدا توفیقی است که نصیب مسئولان، دست اندرکاران و خادمان شهدا شده است، گفت: راهیان نور یکی از بزرگ ترین عملیات های فرهنگی کشور است که می تواند فرهنگ دفاع مقدس را در میان نسل های امروزی نهادینه سازی کند.

فرمانده سپاه سیاهکل یادآور شد: همه افرادی که به مناطق راهیان نور اعزام می‌شوند زیر پوشش بیمه قرار می‌گیرند و خدمات‌دهی در طول مسیر و در محل انجام می‌شود.

ارسال نظرات