پیکر شهید مدافع حرم ولی رضایی از تیپ فاطمیون شهرستان نظرآباد که 15 اسفند ماه توسط تکفیری ها به شهادت رسیده بود فردا در شهرستان نظرآباد تشییع خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۳۹۵۰۱
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، پیکر شهید مدافع حرم ولی رضایی از تیپ فاطمیون شهرستان نظرآباد که 15 اسفند ماه توسط تکفیری ها به شهادت رسیده بود فردا در شهرستان نظرآباد تشییع خواهد شد.
 
بازگشت پیکر شهید مدافع حرم ولی رضایی به کشور 
 
صبح امروز نشست هماهنگی تشییع این شهید مدافع حرم با حضور علی کوه‌خیل فرمانده سپاه نظرآباد، نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان‌های نظرآباد و ساوجبلاغ و فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نظرآباد و دیگر مسؤولان برگزار شد.
 
مراسم تشییع این شهید مدافع حرم فردا جمعه ساعت 9 صبح از میدان سپاه شهرستان نظرآباد به سمت خیابان طالقانی این شهرستان با حضور مسؤولان و قشرهای مختلف مردم تشییع می‌شود و در امامزاده محمد(ع) روستای دنگیزک از توابع شهرستان نظرآباد به خاک سپرده خواهد شد و مراسم ختم شهید شاه‌ولی رضایی نیز از ساعت 10 تا 12 شنبه 28 اسفندماه در مسجد جامع روستای دن‌گیزک این شهرستان برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛  شهید شاه‌ولی رضایی متولد 1360 در روستای دن‌گیزک از توابع شهرستان نظرآباد است که از وی 3 فرزند به یادگار مانده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها