یک فرمانده دوران دفاع مقدس:

بهانه‌گیری دشمن از ملت ایران و نظام اسلامی پایان‌ناپذیر است

یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس بهانه‌گیری دشمن از ملت ایران و نظام اسلامی را پایان‌ناپذیر دانست وافزود: سال‌هاست حقوق بشر در عربستان و کشورهای همپیمان غرب ذبح می‌شود
کد خبر: ۸۸۳۹۵۲۳
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، بیست و دومین یادواره سرداران و ‌220 شهید منطقه کن و سولقان تهران در حسینیه قمر بنی هاشم سولقان  برگزار شد.

در این مراسم،سردار فرزاد منش از فرماندهان دوران دفاع مقدس با تبیین اهمیت گرامیداشت یاد وخاطره شهدا در سطح جامعه و ضرورت بیان  حقایق و خاطرات جنگ برای نسل جوان پاسخگویی به سوالات جوانان و نسل جدید را مورد تاکید قرار داد و با اشاره به منحصر بودن  فرهنگ شهادت؛ آن را جزئی از باورهای عمیق  تشییع دانست وافزود:ملت ایران  که شهادت را فوز عظیمی برای خود می‌داند؛با داشتن فرهنگ شهادت هرگز از دشمن شکست نخواهد خورد.

سردار فرزادمنش با بیان اینکه دشمن به ابعاد قدرت واقتدار ملت ایران آگاه است،تاکید کرد: دشمن با تجربه‌ای که از دوران جنگ بدست آورده است می‌داند با چه ملتی روبرو است و چه رهبر مقتدر،آگاه و باصلابتی براین ملت رهبری می‌کند.

وی با بیان اینکه دشمنی‌ها و بهانه‌گیری‌های آمریکا در باره ملت ایران  پایان‌ناپذیر است اظهار کرد:مشکل آمریکا با ما مسئله اسلام است و مسائل هسته‌ای وحقوق بشر  بهانه است .

این فرمانده دوران دفاع مقدس به اهمیت حضور و نقش‌آفرینی مدافعان حرم در سوریه وعراق  هم اشاره کرد وافزود: حضور مدافعان حرم در سوریه وعراق مستشاری است و ما تجربیات دوران دفاع مقدس را به آنها انتقال می‌دهیم و اگر در سوریه و عراق نمی‌جنگیدیم امروز باید در داخل  شهرهای خودمان  با داعش می‌جنگیدیم .

خاطره‌گویی،دکلمه‌خوانی فرزند شهید مدافع حرم مرتضی کریمی،تجلیل از مقام و منزلت شهدای دهستان سولقان و حومه،مداحی،رزم نوازی گروه موزیک نیروی زمینی سپاه پاسداران  و برپایی نمایشگاه فرهنگی دفاع مقدس در جوار مزار شهیدان از دیگر برنامه‌های این یادواره بود .

بخش کن و منطقه سولقان و روستاهای حومه در دوران دفاع‌مقدس با تقدیم بیش از ‌220 شهید، ده‌ها جانباز و اعزام صدها رزمنده نقش ارزنده‌ای را در طول سال‌های پایداری ملت ایران در برابر دشمن ایفا کرده و به جهت این نقش‌آفرینی و ارسال کمک‌های فراوان مردمی به جبهه‌ها،روستای سولقان به عنوان روستای نمونه دوران دفاع مقدس معرفی شد.

در پایان این مراسم شرکت‌کنندگان در معیت مسئولان و مدعوین با حضور در گلزار شهدای دهستان سولقان با یادآوری خاطرات این شهیدان با آرمان‌های بلند امام راحل ، مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر دفاع مقدس تجدیدپیمان کردند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار