فرماندار شهرستان قدس،درچهارمین جلسه ستاد تسهیل نوروزی در گفتگو با«بسیج»:

استقرار تمامی دستگاه‌های اجرائی شهرستان قدس،به منظور ارائه خدمات به مسافران نوروزی در چندروز آینده

فرماندار شهرستان قدس با اشاره به استقرار وآماده باش دستگاهای اجرائی در ایام نوروز گفت: دستگاه‌ها و نهادها با آمادگی از گردشگران و مسافران نوروزی استقبال کنند، تا زمینه جذب حداکثری گردشگر به شهرستان فراهم شود.
کد خبر: ۸۸۳۹۵۲۵
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج،از غرب استان تهران:ظهر امروز سید مهدی محمدی، فرماندار شهرستان قدس، در حاشیه جلسه ستاد تسهیل نوروزی،در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار داشت:با برنامه ریزی و فراهم نمودن امکانات مناسب تلاش می شود که به نحو شایسته ای از میهمانان نوروزی استقبال شود و کلیه دستگاه های عضو این ستاد در امور مختلف اعم از خدمات جاده ای، بهداشت و سلامت، اسکان و امنیت  موظف هستند تا در راستای ارائه خدمات به مسافران اوقات خوشی را برای مسافران به ارمغان بیاورند.

فرماندار شهرستان قدس در ادامه،این گفتگو از آماده باش دستگاههای اجرائی شهرستان قدس درچند روز آینده خبردادو تصریح کرد: شهرستان قدس ،به دلیل موقعیت جغرافیایی، آب و هوایی و جاذبه‌های طبیعی زمینه مساعد برای جذب گردشگر را دارد و ابتدا باید زیرساخت‌ها در حوزه‌های مختلف فراهم شود و دستگاه‌ها با تمام قوا و خدمات به مسافران و گردشگران خدمات‌دهی کنند.

این مقام مسئول تاکیدکرد: امیدواریم در سال جدید شاهد حضور گردشگران متعددی از جای جای ایران باشیم و بتوانیم زمینه جذب آن‌ها برای سال‌های متمادی را فراهم کنیم.

فرماندار شهرستان قدس در خاتمه یاد آورشد: علاوه بر همکاری و آمادگی دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر در استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی، انتظار می‌رود دستگاه‌های خدمات‌رسان در این ایام به صورت آماده‌باش باشند.

 
 در ادامه این گفتگو ،مظاهرعشوری،رئیس اداره  بازرسی و امورشکایات فرمانداری شهرستان قدس نیز،در گفتگو با خبرنگاربسیج،از برخورد بامتخلفین در بخش ها و صنفهای مختلف شهرستان  خبر داد و هشدار داد:بر اساس شاخص هایی که اداره کل بازرسی استان،برای امور بازرسی های فرمانداری در نظر گرفته است، بامتخلفین در بخش هاوصنف های مختلف،در ایام نوروز برخورد جدی خواهد شد.

وی ادامه داد:این عمل بازرسی فقط مختص به روز های نوروز نیست و در همه ایام،بازرسی فرمانداری با همه صنف ها و بخشها بخصوص،با ادارات وسازمانهای متخلف ذیربط،دربخشهای حقوقی،عفاف و حجاب وفساد اداری برخورد خواهد کرد.
آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرائی شهرستان قدس،به منظور خدمات به مسافران نوروزی در چندروز آینده 
ارسال نظرات