خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان خبر داد؛
جانشین فرمانده سپاه نینوا ‌گلستان گفت: تاکنون بیش از ۱۴ هزار نفر در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور از استان ‌اعزام شدند.
کد خبر: ۸۸۳۹۵۳۱
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، سرهنگ حسین کریمی‎اول، پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان گلستان اظهار کرد: گردشگری دفاع مقدسی را در ایام نوروز خواهیم داشت و در این راستا بسیجیان را به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه بیش از 14 هزار نفر به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور از استان گلستان اعزام شدند، افزود: در آستانه ایام نوروز هستیم و درخواست ما این است که مدیران نگاهی به مناطق عملیاتی جنوب کشور داشته باشند.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان تاکید کرد: مسئولان استان پشتیبانی‎های خوبی در راستای راهیان نور داشتند و امید است ستاد شهرستانی همکاری بیشتری با ما داشته باشند.

کریمی‎اول تاکید کرد: انتظار این است که در این ایام نگاه مسئولان به راهیان نور باشد چرا که عظمت امروز جمهوری اسلامی ما به واسطه خون شهدا است و این موضوع را نباید مورد غفلت قرار دهیم.

وی افزود: اگر به شهدا نگاهی داشته باشیم با توان بیشتری در برنامه‎های استانی حضور خواهیم داشت.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: دفاع مقدس یک حرکت تمام نشدنی است و راهیان نور یک حرکتی است که این در تداوم ایثارگری‎های دفاع مقدس و زنده نگهداشتن فرهنگ شهادت شکل گرفته است.

کریمی‎اول با بیان اینکه در دیداری که با مقام معظم رهبری داشتیم از راهیان نور به عنوان یک گنجینه و معدن تمام نشدنی یاد کرد، افزود: امید داریم از این معدن تمام نشدنی دفاع مقدس که بستر توانمندی ما را به اثبات رسانده بتوانیم بهره‎برداری کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها