طی مراسمی با حضور رییس سازمان تربیت بدنی بسیج ورزشکاران مدال آوران بسیجی استان کردستان در سنندج تجلیل شدند.
کد خبر: ۸۸۳۹۵۳۶
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ظهر امروز به همت جامعه بسیج ورزشکاری سپاه استان کُردستان مراسم تجلیل از ورزشکاران بسیجی استان کردستان در مجتمع فجر سنندج برگزار شد.

سردار یزدانی، در این مراسم با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری به جوانان، گفت: رهبر انقلاب جوانان را به تحصیل، تهذیب و ورزش تاکید و سفارش کرده‌اند، این کلام رهبری برای من که بیش از 40 سال است در زمینه ورزش فعالیت می‌کنم، بسیار استراتژیک و مهم است.

رییس سازمان تربیت بدنی بسیج افزود: استان کُردستان با توجه به شرایط آب و هوایی مستعد، جوانان و استعدادهای بالقوه ورزشی بسیاری در زمینه ورزش دارد.

 

سردار یزدانی استفاده از تجربه پیشکسوتان ورزشی را موجب پیشرفت جوانان برشمرد و تاکید کرد: ورزشکاران باید در تمرینات باید از توان و تجربیات پیشکسوتان نیز استفاده کنند زیرا تجربه از علم بالاتر است.

 

وی در ادامه به کلمه تهذیب که در فرمایشات مقام معظم رهبری نام برده شد، عنوان کرد: تذهیب کلمه مهمی است و اگر کسی در مسئله قهرمانی کار می‌کند  باید تذهیب نفس را مورد توجه خود قرار دهد زیرا این دنیا گذرا است و تمامی مسائل آن نیز در گذر است نباید برای مسائل ناچیز  نفسانی، دنیا و آخرت خود را به هدر دهند.


در ادامه این مراسم، از چهره‌های شاخص، نامی، پیشکسوت و مدال آور ورزش استان تجلیل و تقدیر بعمل آمد.

ارسال نظرات