خبرهای داغ:

جلسه ستاد گراميداشت هفته كار و كارگر در خوي برگزار شد

در راستای تجلیل و تکریم کارگران زحمت کش شهرستان خوی، اولين جلسه هماهنگی برنامه های اجرایی هفته بسیج کارگری به همت حوزه شهید دوران سپاه خوی برگزار شد
کد خبر: ۸۸۳۹۵۵۰
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، معاون هماهنگ كننده سپاه خوي گفت: ضمن ارج نهادن به تلاشها و كوششهاي قشر كارگري جامعه گفت: روز کارگر مایه افتخار و روز عزت است و کارگران جهان برای به ثمر رسیدن این روز تلاشهای فراوانی نموده و خون‌های زیادی داده‌اند تا این روز جهانی در تاریخ به ثبت برسد.

سرهنگ پاسدار قهرمان عيوضلو خاطر نشان كرد: اگر کارگران زحمت کش کشور شهید برونسی را سرمشق و الگوی خود قرار دهند می توانیم بدون توجه به تحریم های اقتصادی اعمال شده علیه کشورمان، توانمندیهای اقتصادی خود را افزایش دهیم .

وی ادامه داد:در شرایط سخت تحریم هایی که از ابتدای انقلاب اسلامی تا به امروز توسط دشمنان بر علیه کشورمان اعمال شده، بیشترین فشار بر روی این قشر زحمتکش بوده است اما کارگران ضمن تحمل این فشار، با زحمت و تلاش فراوان مانع از توقف چرخ صنعت کشور شدند

در ادامه جلسه دگتر محمدي معاون فرماندار خوي افزود: هفته کارگر فرصتی برای ارج نهادن به مقام کارگر و رسیدگی به مشکلات این قشر است.

وي ابراز داشت: ارزش و منزلتی که اسلام برای انسان به‌ ویژه کارگران قائل شده است باید به همان صورت در جامعه مطرح و قدر زحمت و تلاش آنها دانسته شود.

سرهنگ پاسدار بقال ن‍‍‍ژاد فرمانده بسيج ادارات و كارگري سپاه خوی، نيز در ادامه ضمن جمع بندي پيشنهادات اعضا از برگزاري يادواره شهداي كارگر در 11ارديبهشت سال 95 خبرداد و افزود: ديدار از خانواده شهدا، برگزاري مسابقات ورزشي، برگزاري نشست روشنگري، مراسم هاي گراميداشت در كارخانه ها و واحدها و ... از ديگر برنامه هاي هفته كارگر و بسيج كارگري در سال 95 به شمار مي رود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار