فرمانده ناحیه مقاومت دلیجان:

اعزام 120 زائر دلیجانی به مناطق عملیاتی جنوب

فرمانده ناحیه مقاومت دلیجان از اعزام اولین کاوران راهیان نور این شهرستان خبر داد و گفت: 120 دانش‌آموز در قالب کاروان راهیان نور عازم مناطق عملیاتی جنوب شدند.
کد خبر: ۸۸۳۹۵۶۲
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار محمدرضا عسگری با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای اعزام راهیان نور این شهرستان گفت: صبح روز پنجشنبه کاروان راهیان نور نوروزی دلیجان با بدرقه مسئولان محلی از پایگاه بسیج ثامن‌الائمه این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شد.

وی افزود: این کاروان زیارتی متشکل از 120 نفر از دانش‌آموزان دلیجانی بود که در قالب سه دستگاه اتوبوس راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان تصریح کرد: شرکت کنندگان در این کاروران در مدت چهار روز از مناطق عملیاتی دو کوهه، شهدای گمنام اندیمشک، پادگان شهید زین‌الدین، فتح‌المبین، فکه، چزابه، دهلاویه، هویزه، طلائیه، یادمان شهید محمودوند، اروند کنار (فاو)، موزه خرمشهر، شلمچه و شوش بازدید خواهند کرد.

سرهنگ پاسدار عسگری با اشاره به برنامه‌های فرهنگی برای این کاروان‌های معنوی گفت: این برنامه‌های فرهنگی ویژهِ برای تمامی کاروان‌های اعزامی به سرزمین نور پیش‌بینی شده است.

وی افزود: راوی و مبلغه این کاروان‌ها را همراهی می کنند تا در طول سفر بتوانند خدمات مناسب را به زائران ارایه دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان تصریح کرد: سهمیه نوروزی اردوهای راهیان نور این شهرستان 320 نفر است که نخستین کاروان آن امروز و دومین کاروان هفتم فروردین ماه در قالب پنج اتوبوس به استعداد 200 زائر اعزام می شود.

سرهنگ پاسدار عسگری با تاکید بر اینکه استقبال خوبی از اعزام کاروان‌های راهیان نور عمومی در شهرستان شده است، گفت: کاروان راهیان نور یک حج بصیرتی است که فلسفه زیارتی مناطق جنگی تعمیق معنویت، بصیرت و روشنگری دفاع مقدس است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آشنایی نسل جوان با رشادت‌های دلاورمردان ایثار و شهادت در هشت سال دفاع مقدس، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و آشنایی بیشتر آحاد مردم با سرزمین پهناور ایران اسلامی از اهداف کاروان اعزامی راهیان نور است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات