خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی:

اعزام ۳۰ گروه جهادی در ایام نوروز به مناطق محروم آذربایجان غربی

کد خبر: ۸۸۳۹۵۷۲
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۸
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان غربی از اعزام ۳۰ گروه جهادی در ایام نوروز به مناطق محروم این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرگرد احمد رحمانی با اشاره به مهم ترین طرح های عملیاتی بسیج سازندگی گفت: بهداشت، سلامت، آموزش، توانمندسازی در بخش های مختلف اقتصادی از جمله مهمترین برنامه هایی است که قالب این ماموریت ها در زیرمجموعه های گروه های جهادی قابل انجام است.

وی افزود: بسیج سازندگی در راستای محرومیت زدایی و تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی نیز با استفاده از ظرفیت بسیج قدم در میدان سازندگی گذاشته است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی اظهار داشت: از این رو امسال نیز در ایام نوروز حدود ۲۰۰ نفر در قالب ۳۰ گروه جهادی با هدف ترویج فرهنگ کار و تلاش و بحث محرومیت زدایی به مناطق محروم استان اعزام می شوند.

وی گفت: این گروه ها متشکل از قشرهای مختلف دانشجویی، محلات و متخصصین در بخش های فنی، عمرانی، محرومیت زدایی و فرهنگی می باشند که با برگزاری کلاس های آموزشی و اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیکی سعی در توانمندسازی و ایجاد کارآفرینی و بهبود فضای کسب و کار در جامعه را دارند.

سرگرد رحمانی محل های اعزام این جهادگران در استان آذربایجان غربی را روستاهای محروم شهرستان سردشت، خوی، میاندوآب، شوط و روستاهای حاشیه شهرستان ارومیه عنوان کرد.

وی تصریح کرد: زمان اعزام نوروزی گروه های جهادی در استان آذربایجان غربی از ۲ فروردین آغاز و تا ۲۰ فروردین ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات