خبرهای داغ:
بسیجیان حوزه یک شهید ابراهیمی قم با نصب پیام هایی به تابلوی تصاویر شهدا در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) حال و هوای آستانه نوروز 96 را با غبارروبی مزار شهیدان عجین کردند.
کد خبر: ۸۸۳۹۵۷۴
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، همزمان با آخرین پنجشنبه سال 95 که طبق یک سنت دیرینه، عموم مردم بر سر قبور مطهر درگذشتگان خود حاضر می شوند، بسیجیان حوزه یک شهید ابراهیمی ناحیه امام حسین(ع) در یک اقدام هماهنگ به پیشواز این روز رفتند.

بر اساس این گزارش، جوانان بسیجی در حالی که سربند و چفیه بر سر و گردن داشتند و سرودهای دسته جمعی را زمزمه می کردند، با حضور بر مزار شهدا و غبارروبی مراز مطهر آنان با آرمان های شهیدان دفاع مقدس تجدید عهد و پیمان کردند.

بسیجیان حوزه یک همچنین با نصب پیامهای دعاگونه ای به قاب عکس شهیدان، از ارواح مطهر شهدا برای شروع سالی پر از توفیق استعانت طلبیدند.

ابتکار نوروزی بسیجیان حوزه شهید ابراهیمی قم در گلزار شهدا+تصاویرابتکار نوروزی بسیجیان حوزه شهید ابراهیمی قم در گلزار شهدا+تصاویرابتکار نوروزی بسیجیان حوزه شهید ابراهیمی قم در گلزار شهدا+تصاویرابتکار نوروزی بسیجیان حوزه شهید ابراهیمی قم در گلزار شهدا+تصاویر


ارسال نظرات
پر بیننده ها