خبرهای داغ:
سردار شاهوارپور گفت : در تفاهم نامه ای که با کمیته امداد امام خمینی(ره) منعقد شده ۶۱۵ واحد توسط سپاه حضرت ولی عصر(عج) ، بسیج و قرارگاه کربلا در سال جاری در دستور کار ساخت است که ۲۰۰ واحد آن تکمیل و تحویل داده شد.
کد خبر: ۸۸۳۹۵۹۳
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۶

سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان  طی گزارشی از مجموعه اقدامات بسیج و سپاه خوزستان در اقدام و عمل در بحث اقتصاد مقاومتی اظهار داشت :.

رویکرد بسیج در مبحث اقتصاد مقاومتی از سال ها پیش آغاز شده اما پس از تأکیدات مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل این اقدامات شکل میدانی تری به خود گرفته است.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات به کارگاه های زود بازده افرزود:

بخش قابل توجهی از تسهیلاتی که توسط بانک مهر پرداخت شده توسط سپاه در اختیار آنها قرار گرفته است.

سردار شاهوارپور با بیان اینکه کارگاه های خوبی در سطح استان برپا شده، تصریح کرد: کارگاه های تولیدی متفاوتی در شهرستان ها برپا شده وتلاش می شود هر شهرستان با یک برند و قطب مشخص در بحث اقتصاد مقاومتی فعالیت کند.

وی با لزوم قطب بندی تمام تمام شهرستان ها در این خصوص گفت: تولیدات محلی که از دیرباز در منطقه مورد خرید و فروش قرار می گیرند را مبنا قرار داده ایم.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان در بخشی دیگر از سخنان خود پیرامون طرح های عمرانی اظهار داشت: ۳هزار پروژه با قرارگاه محرومیت زدایی سپاه آغاز کردیم که ۸۰درصد آن تکمیل و به بهره برداران تحویل داده شده است.

وی با اشاره به اینکه مابقی آنها نیز به زودی تکمیل می شوند، خاطر نشان کرد: در تفاهم نامه ای که با کمیته امداد امام خمینی(ره)  منعقد شده ۶۱۵ واحد توسط سپاه حضرت ولی عصر(عج) ، بسیج و قرارگاه کربلا در سال جاری در دستور کار ساخت است.

سردار شاهوارپور با اشاره به اینکه ۲۰۰ واحد تحویل داده شده، یادآور شد: با تأمین اعتبار صورت گرفته مابقی نیز در زمان تعیین شده به بهره برداری می رسند.

وی در بخش دیگری از صحبتهای خود نیز به ترویج روحیه جهادی و برگزاری اردوهای جهادی اشاره کرد و افزود: در خوزستان ۲۰۰ گروه جهادی وجود دارد و بیش از ۷هزار نیرو از استان های البرز و تهران درحال حرکت به سمت شهرستان های کارون، حمیدیه، خرمشهر،ایذه، اندیکا و… است.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان با بیان اینکه بیش از هزار نیروی جهادی نیز از دانشگاه امام صادق(ع) به استان وارد می شوند، گفت: این گروه نیز در منطقه کوت امیر، قلعه چنان و… مشغول به فعالیت هستند و یک گروه جهادی پزشکی نیز به مدت ده روز در استان مستقر خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها