نوروزانه؛

گل کاری بوستان ها و فضاهای سبز شمالغرب تبریز

مدیر فضای سبز شهرداری منطقه 6 تبریز، گفت: عملیات گل کاری در پارک ها و بوستان ها و فضاهای سبز معابر شمالغرب تبریز آغاز شد.
کد خبر: ۸۸۳۹۶۰۷
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 6 تبریز، مهدی عربشاهی گفت: به منظور استقبال از بهار طبیعت عملیات بیل کاری، آماده سازی و تسطیح محل های گلکاری سطح منطقه انجام شد.

وی افزود: شهرداری منطقه 6 تبریز به علت واقع شدن در مسیرهای ورودی هوایی، ریلی و زمینی غرب و شمالغرب تبریز اهمیت بالایی در صنعت گردشگری منطقه و کشورهای همسایه دارد.

عربشاهی اذعان داشت: بنا به دستور شهردار منطقه توجه به زیباسازی و آماده سازی فضای سبز در ایام نوروز و استقبال از میهمانان بهاری در اولویت این منطقه قرار دارد.

مدیر فضای سبز شهرداری منطقه 6 تبریز، تاکید کرد: پارک های این حوزه در ایام نوروز جزو مهمان پذیرترین و مهم ترین اماکن عمومی تبریز بوده و ورودی شمالغرب نیز یکی از مهم ترین مسیرهای تردد مسافران و گردشگران در آستانه بهار طبیعت است که عملیات کاشت گل و ساماندهی فضای سبز در آستانه بهار طبیعت فضای زیبا و دلنوازی بوجود خواهد آورد.

به گفته مهدی عربشاهی، به منظور زیباسازی و توسعه فضای سبز شمالغرب تبریز در آستانه نوروز گل های بهاره(همیشه بهار، بنفشه، شب بو و...) در پارک ها و بوستان های محلات و فضای سبز معابر کاشته شد.

شهرداری منطقه 6 کلانشهر تبریز با وسعتی بالغ بر 7 هزار و 431 هکتار از لحاظ جغرافیایی حدود یک سوم از سطح شهر تبریز را شامل می شود که جمعیتی حدود 120 هزار نفر، را تحت پوشش قرار می دهد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار