حجه الاسلام والمسلمین خوشنام: نقش زنان در جامعه اسلامی بسیار گرانقدر و پر بهاست و از دامن زنان مومن است که مردان الهی به معراج می روند .
کد خبر: ۸۸۳۹۶۲۰
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۸

حجه الاسلام والمسلمین خوشنام به بهانه هفته زن در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم؛ با تبریک ولادت با سعادت نگین خلقت حضرت فاطمه زهرا ( س ) و روز زن گفت :همه سال را باید از زنان مومن و انقلابی قدردانی کنیم ، نقش زنان در جامعه اسلامی ما بسیار گرانقدر و پر بهاست چرا که بخش عظیمی از پیروزی های انقلاب اسلامی ایران به واسطه مجاهدت های زنان انقلابی بوده است .

نقش زنان در نظام اسلامی ایران بسیار خوب و سازنده است همچنانکه زنان انقلابی با عفت و حیای فاطمی خودشان به سازندگی و پیشرفت نظام اسلامی کمک می کنند .

وی در بخش دیگر از سخنان با اشاره به فرمایش امام صادق ( ع ) که می فرماید مرد شمشیر است و زن شمشیر ساز ، مرد باغبان است و زن پرورش دهنده باغبان خاطر نشان کرد : حضرت فاطمه زهرا ( س ) الگوی تمام مردان و زنان می باشد ، زنان اگر بخواهند به درجات بالای کمال و بندگی برسند باید حضرت فاطمه زهرا ( س ) را الگوی خویش قرار دهند و ما باید سبک زندگی فاطمی را در جای جای زندگی خودمان پیاده کنیم .

ارسال نظرات