بسیج کارمندان شهرستان تفت در پیامی آورده است:در سال آینده با حضور پر قدرت و حماسه‌آمیز خود بر مکر دشمنان غلبه می نماییم و حجم سنگینِ جنگ‌ روانی دشمن برای بی‌رونق ساختن انتخابات را به حبابی پوچ و هرزه‌ گرد، مبدل می سازیم ...
کد خبر: ۸۸۳۹۶۲۱
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از تفت،پیام شورای قشر بسیج کارمندان شهرستان تفت به مناسبت سال جدید:

در آخرین روزهای سال 1395 که مزین به سال " اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل " می باشد، قرار داریم و بر تمامی مسئولین و کارمندان بسیجی که در کنف الطاف خاصه الهی امسال نیز به مانند سال های گذشته درکسوت خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی به انجام وظیفه ثمر بخش و موثر پرداخته اند و تقدیر الهی توفیق بسیجی بودن را به ایشان ارزانی داشته، بسی شایسته است به پاس تلاش ها و زحمات مستمرشان در راستای توسعه و پیشرفت همه جانبه اهداف سازمان بسیج مستضعفین نهایت سپاس و قدردانی را خدمت بزرگواران ابراز نماییم.

زیرا اینگونه تلاشهای بسیجی، که در آن اثر پشتکار و همت موج می زند به یادگار می ماند و این باقیات صالحات چون چراغی فرا روی زندگی و آینده خواهد بود، اخلاق نیکو و همت جهادی از ویژگی های کارمندان بسیجی می باشد و لازمه ایجاد تمدن نوین اسلامی تشکیل و رسیدن به دولت اسلامی است و باید همه ارکان جامعه، اسلامی شوند که یکی از اجزاء مهم آن کارمندان تربیت شده، در تراز جامعه اسلامی است.

توجه به الگوی مصرف، اقتصاد مقاومتی، تکریم ارباب رجوع، اهمیت به نماز جماعت، حجاب و عفاف، باید به عنوان معروف رایج در سازمان ها و ادارات نهادینه شود و توسط نهاد بسیج، به عنوان سبک زندگی کارمندی پیگیری و فرهنگ سازی گردد.

در سالی که در پیش روی داریم دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا می باشد و مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) فرمودند " نظام جمهوری اسلامی ریشه دارد؛ این ریشه، مردمند، اجتماع مردم حول این نظام، مایه‌ عزت و برکت کشور و برکت نظام و برکت خود آن مردم است، مردم کمک می کنند به این که نظام عزت پیدا کند؛ خود این، عزت مردم است؛ خود این، مصونیت و امنیت مردم است، بنابراین انتخابات که مظهر حضور مردم است، باید پرشور برگزار شود، همه‌ تلاش و همت مسئولان باید این باشد".

در حالیکه نگاه تمام کشورهای دنیا به ویژه بدخواهان و دشمنان دیرینه نظام مقدس جمهوری اسلامی به انتخابات دوخته شده تا ببینند حضور مردم پس از این همه توطئه‌ها، ترفندها و تحریم‌های ظالمانه و تهدیدات یک ‌جانبه در انتخابات چگونه است.در سال آینده با حضور پر قدرت و حماسه‌آمیز خود بر مکر دشمنان غلبه می نماییم و حجم سنگینِ جنگ‌ روانی دشمن برای بی‌رونق ساختن انتخابات را به حبابی پوچ و هرزه‌ گرد، مبدل می سازیم.

اکنون که با عنایات پروردگار در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و در پرتو مقام عظمی ولایت قرار داریم با استعانت از آفریدگار متعال می خواهیم که در آخرین روزهای سال 1395 و به انگیزه رستاخیز طبیعت که هنگامه تجلی مواهب الهی است، دل امت اسلامی را چنان در جویبار زلال رحمت خود شستشو دهد که هر کجا تردیدی هست ایمان، هر کجا زخمی هست مرهم، هر کجا نومیدی هست امید و محبت جای آنرا فرا گیرد و سالی سرشار از برکت و معنویت را ازدرگاه خداوند متعال و سبحان برای همگان مسئلت داریم. پیشاپیش سال جدید مبارک باد.

" مسئول شورای قشر بسیج کارمندان شهرستان تفت "

ارسال نظرات